.

Hej mina vänner!
Idag åkte min lilla prinsessa hem :( Ush saknar henne :*(
Hade då tänkt sätta mig och blagga lite nu på kvällen när Liam hade somnat men eftersom lillprinsens små bissingar (tänder) håller på att titta fram så har han hög feber (39.7 grader) plus att han är väldig gnällig och jaa som ni vet så är jag ju själv och det är inte alls kul :( så jag är helt slut han har varit jätte ledsen/haft ont sedan 8-9 ungefär så är jag också helt slut nu. Så jag tänker faktiskt gå och känna på kudden jag med nu.

Hoppas då dock på att det är bättre imorgon för nu har den ena tanden gått igenom eller ja det är typ 1 millimeter kvar typ knappt. Och den andra brevid har också tittat upp litegrann... Så får hoppas han är bättre imorgon och att febern lagt sig för den är alldeles för hög..

Nej nu måste jag sova. Men hoppas ni där ute haft en bra vecka och helg?!

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

Ojdå, låter inte så bra, men hoppas att han blir bättre snart, många tänder på samma gång eller ? Stackars liten .. Men det kommer säkert bli bra =)



Kram

2009-08-03 @ 13:01:31
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Gratis bloggdesigner

Tävla och vinn en gratis/personlig bloggdesign på vår blogg!

2009-08-05 @ 18:58:44
URL: http://unikabloggdesigner.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0