Lista 10 Augusti-09

Fullt namn: Sandra H..... D...
Piercingar: Ja, tungan öronen och navlen men den har jag tagit ut
Tatueringar: Japp en på svanken och en som ska göras snart

Du samlar på: Minnen

Hur tidigt stiger du upp: Det varierar från dag till dag
Vad ska du göra ikväll: Ev. gå till Liseberg och se Paul Potts

Vad är du allergisk mot: Pollen

Använder du hårspray: Väldigt väldigt sällan
Kan du stå på händerna: Vet inte?
Favoritserie: Sex and the city
Håkan Hellström eller The Ark: Känner varken till Håkan eller The ark så bra men The ark?
Salt eller socker: Salt

Gillar du ketchup: Njea
Är du glad nu: Ja fast lite lite trött är man ju hehe
Var du glad igår: Ja

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är: Vår huvudstad

Göteborg är: Staden jag bor i
Kan du sjunga: Nej men har kunnat
Mer värt än guld: Min son/familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag vill besöka: Bahamas


Kommentarer
Postat av: hanna

ja tack! kommer i morgon :)

2009-08-11 @ 09:58:45
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: evelina

Gud vilken söt unge:)

Kram

2009-08-16 @ 20:39:23
URL: http://tigrou.blogg.se/
Postat av: emma

Hehe okej, men roligt att han fått doppa fötterna iaf:)



Men de som jag tycker så bra med de skötbordet är att man akn ta bort den brickan sen ju så blir de som en hylla..Jag tror jag kommer bli nöjd med mitt köp:)

2009-08-17 @ 14:24:44
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0