Beställt säng :)

Hallo meine Freunde :) :p
Allt bra med er?! Nu är det helg IGEN herregud tyckte att det precis var söndag :/ ajja tiden går ju bara snabbare och snabbre ju äldre man blir hehe

Igår åkte jag och Liam in till stan och hämtade ut mitt träningskort ÄNTLIGEN hehe.. har sagt att jag ska göra det några veckor nu men jaa nu är det hämtat så nu är det bara att börja träna så fort Jessica och Evelina blir friska,, hon tror att de ev. har åkt på svininfluensan (men det tror ju alla idag hehe) men vi får ju verkligen inte hoppas på det.. Hoppas det går bra imorgon hos doktorn.

Ja som sagt var i stan handlade 3 par mjukisbyxor som han fick utav pengar han fick utav mormor så tack mormor :)
Som vanligt så hittade jag inte något till mig själv :/ Fattar inte vad det har hänt med mig (?) orkar/tycler inte det är så kul längre att gå i stan och titta på kläder, vet inte om det är för att jag är någon storlek större än förut eller vad det är.. Eller jaa jag har så många olika storlekar nu så jag vet inte ens sälv vad jag har för storlek :/  hmm.. hoppas jag får upp lusten/orken snart igen.

Idag kom svärmor och hämtade oss så nu har vi ÄNTLIGEN beställt vår säng :) Antingen kommer den på torsdag nu nästa vecka eller så kommer den nästa torsdag och självklart hoppas vi på Denna :)
Denna underbaringen är det :) sängramen som följer med är ju sååå ful både i färg och form men förhoppningsvis så blir den snyggare när vi målat om den :) Men åååh vad jag längtar till att ligga och glassa i sängen framför tv'n :) thihi Liam kommer ju älska den hahaha..  Men visst är den fin?!



Nej nu ska jag spela lite och sedan blir det sängen.. Blir lång dag imorgon har bjudit hit svärmor, Dannes bror och mormor på middag :) Gott gott ska det bli :)
Men ni där ute i skogen får också ha det så bra och va rädda om er. Pussen och kramen på er

Kommentarer
Postat av: hanna

det är det jag håller på med. ta ur människan ur mitt liv.jobbigt.men ett måste.för som du säger.man orkar liksom inte.man mår bara skit.ja ellerhur.dom ljuden är supr mysiga. jag njuter av varje sekund med henne. hon är ljuvlig.skönt att ni har det bra! ja jag ska också sova nu.men inte trött så är ganska jobbigt.men man somnar väl till slut får man hoppas. massa pussar och kramar till er.

2009-08-29 @ 01:22:34
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Sara

ÅHHHH, vilken härlig säng =P

Händer idag? Va den skön sängen?

2009-08-29 @ 09:25:16
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

haha ska ni oxå skaffa såna där ;) vi har såna ställbara sängar dom e underbara :D

2009-08-29 @ 19:34:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, Ja om den va sköön? =D Madrasserna. ;) Haha. :D Misstålka mig inte. ;) haha.

Nja jag ha typ tagit de lugnt och badat med ljus o grejer :D

Händer ikväll?

2009-08-29 @ 22:15:25
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: hanna

allting är bara bra. ja jag har hjälpt min mamma hela dagen i princip. hon flyttar i morgon.så har rensat skräp och varit och slängt och sånt. men just nu sitter faktiskt jag och dricker en grogg. ska faktiskt ut i dag o koppla av lite :) kram

2009-08-29 @ 23:47:54
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0