Lista 9 Augusti-09

1. Tre namn jag lyssnar till:

Sandra, älskling, baby

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

min rumpa (kanske inte nu efter grav. men annars)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Just nu ogillar jag att jag är sååå fruktansvärt blek

4. Detta är jag rädd för:

haha kan göra listan lång..

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kärlek (dvs. Daniel och Liam), min familj och mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

hmm,, det är väl mycket det med ?! kommer inte på något just nu

7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med familjen

8. Detta vill jag göra just nu:

sova.. klockan är ju 00.30

9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

när man inte kan göra något fast man vill

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

ärlighet, respekt och kärlek

12. Är jag kär just nu? 

Ja

13. Jag vill gifta mig...

Ja

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

resa en massa, se min barn få egna barn och Gifta mig

15. Min käraste ägodel:

Liam såklart hehe men bortsett från det är det mina foto/minne på familj och vänner

16. Något jag vill ha i present:

körkort och bil :)

17. Detta har jag på mig just nu:

en kofta/morgonrock

18. Favoritkläder:

Just nu är det leggins och tröja

19. Favoritdjur:

Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Lyssnar på allt men helst lyssnar jag på r'n'b

21. Favoritlåtar just nu:

Ingen speciell just nu faktiskt

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligaste var språk och tråkigaste var väl No

23. Stjärntecken:

Fisk

24. En bok jag älskar:

Har ingen favorit så.. men läsr just nu "Jag dödade mitt barn" den är bra

25. En film jag älskar:

Walk the Line (om Jonnhy Cash's liv)

26. Tv-program jag gillar:

just nu är det norska Paradise Hotell hehe

27. Favoritdoft:

Evidence och Hugo Boss -Deep red

28. Detta äter jag gärna:

kött, potatis och mögelostssås MUMS!! ÄLSKAR

29. Dricker helst:

Coca cola

30. Favoritgodis:

hmm det är både choklad och lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Just nu vill jag till Turkiet men skulle jätte gärna vilja komma till Jamica, Australien. Hawaii, USA, Disney Land m.fl m.fl

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:

162

34. Jag tror på:

något (?)

35. Jag spelar:

inget just nu

36. Person jag beundrar:

min mormor och morfar

37. Så här bor jag:

i lägenhet med mina älsklingar Daniel, våran underbara son Liam och katten Cindy

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Inga (än sålänge :P hehe)

39. Det här tänder mig:

Det behåller jag för mig själv ;)

40. Det här gör mig avtänd:

ciggarettlukt, svettlukt m.m

41. Favoritfärg:

har ingen favorit gillar alla färger

42. Favoritcitat:

Jag är inte en sån som citerar folk. Jag är en sån som säger bra saker som folk sedan citerar ;) :P

43. En hemlighet jag vet:

om jag berättar är det ju ingen hemlighet ;)

44. Bästa present jag fått:

just nu är det mina fina öronhänge jag fick utav Danne <3

45. Senast köpta skiva:

oj det minns jag inte föööör länge sen det

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

hela min kroppp men nu efter grav. har den ju tagit lite "skada" men det ska snart börja tränas här :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Hade gärna viljat ha lite längre naglar :) hehe

48. Udda förmåga/egenskap:

Har väldigt bra lokalsinne, kanske inte såå udda men komme rint epå något annat just nu

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?

ingen musik, bara Danne och Tomas som sitter och "pratar"

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Idag har vi varit och fiskat sen har vi bara lagat mat och nu ska man snart gå och sova

52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma sverige och pappa i tyskland

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

ett virusprogram

54. Vilken är din favoritrestaurang?

just nu är det "kollgrill" en grekisk restaurang i svingeln

55. När badade du i en pool senast?

oj ?? hmm minns inte, men om det blir fint väder imorrn ska jag ta fram Liam's och bada lite med honom :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Njea skol-cabaren. Jag imiterade Britney Spears-...Baby one more time

57. Hur många barn vill du ha?

har alltid sagt två max tre men nu efter denna grav. skulle jag kunna skaffa ett helt fotbollslag. Men ja nej jag vet inte det får framtiden bestämma, (alltså ekonomin) för det kostar att ha barn

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Riktigt sån där jobbig hårdrock som dom bara skricker genom hela låten

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ja

60. Vad har du för TV-kanaler?
de vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

haha ja för rullatorn :P nej men nej skojja men nej har jag inte

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej tack hehe (höjdskräck)

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

vet inte vilket som ligger längst bort ?? Grekland, Turkiet eller Italien?

66. Har du en egen trädgård?

Nej men önskar jag hade haft

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

alla de där gamla kalle anka, musse pigg, m.fl

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej :$ *skäms*

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

hmm kommer inte på..

71. Favoritpizza?

vanliga tråkiga tomat ost skinka med massa fetaost och vitlökssås

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

använder aldrig läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

ööhh nej, kan man göra det? hahaha så sjukt

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpplejuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Danne och Liam, vi åt på kollgrill, souvalki :) mums

78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

3 år sedan är det väl?!

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

igår.. fick en massa ifrån polen :)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja

82. Är du bra på matlagning?

Ja tycker jag

83. Klarar du att tanka själv?

vet inte, har aldrig gjort det

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

just nu är det pepsi när det är så varmt ute annars är det coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

87. Vad var det senaste du handlade?

Mat idag

88. Har du kräkts offentligt?

framför familjen ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Har min älskling redan så mångmiljonär är det ända som fattas :p

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja, det var ju så för mig och Daniel :) från min sida iaf.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja, har ju lagt upp några annonser på blocket

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja, varför ska man vara ovänns?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Det var nog Alper (danne's kompis)

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

njea jag hade nog lagom ?!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

har ingen

96. Vad har du i din väska?

använder ingen väska nu men i skötväskan har vi blöjor, våtservetter, rumpsalva, mobil, plånbok dricka till Liam och ibland lite mat/fruktpure och lite annat till Liam

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

löser korsord, verkligen skit bra sömnmedel. Ni som har svårt för att somna lägg er och lös korsord så garanterar ja att ni somnar inom 1 timme ;)

98. Vad är du tacksam för idag?

att jag har fått en sådan underbart fin/snäll och frisk son ♥

99. Var hittade du den här listan?

Någon blogg??

100. Har du följt med nån hem från krogen?
Ja men någon som jag kännt, aldrig någon okänd människa


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0