Lite bilder på sötesötnosen

Familjemys i sängen ♥

Också somnade lilleman

Liam i bilen

Mina favoritkillar♥

Ni är så fina ♥ Älskar er otroligt mycket ♥

Påväg hem ifrån havet

Jag stod och gjorde mig iordning och Liam var i vardagsrummet och kröp sedan blev det knäpptyst så jag gick och kollade honom då står han här själv :) första gången han ställde sig upp själv på golvet (10 Aug-09). Dagen innan den 9e aug vaknade jag av att Liam stod och tog mig i håret då stod Liam i sin säng och lutade sig över.

Thihi är han inte för sööt :)

Min lilla tuffing

Står själv vid rutche-banan (stavning?) nere på gården

Visst är han söt i sin adidasdress (det är polska färgerna, men han har självklart en i svenska färgerna också ^^)

Mamma's sötnöt

Också tungan ute :)

Lillkillen håller själv :)

Också är man helt slut efter en lååång dag ute

oj oj oj vilken söt Påååååg jag har (hehe Danne hatar ordet påg haha :))

Såhär söt är Liam efter han ätit katrinplommon haha

Också blev det två egobilder på mig själv hehe

Lee kan jag också :p


(bilder på tänderna har jag ej lyckats fånga än men ska försöka imorgon!!)
Nu blir det sängen,, lång dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman!



Gud så snabbt tiden har gått det e ju inte klokt haha herregud va stor liam har blivit och va söt han är hehe jätte stora fina ögon! Har du trippeltångat håret på bilden eller har du så vågigt? det va jätte fint!



bamsekram

2009-08-25 @ 03:37:12
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: hanna

tack så jätte mycket! ingen fara.bättre lite sent än aldrig :) hihi..kram

2009-08-25 @ 09:48:27
Postat av: Saraara

jag blir kär i din son! Såå underbara bilder. Längtar tills min lilla kommer. :D



2009-08-26 @ 19:44:55
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: sara

hehe, Okej. :) Nej vi vet inte vad det blir än. Men vi är sååå nyfikna. :P hehe. :D

Men nu är det inte såå LÅNGT kvar! =P

Hur ser dagen ut? :)

2009-08-27 @ 10:05:53
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Anonym

Så sööt liten kille! :) Fin fin blogg med! :)

Hur gammal är han?

2009-08-27 @ 20:26:26
Postat av: Sara

Hehe, Okej. :D Va skööönt. :D

Nja jag ha tagit de lugnt, Allt är toppen, Bebben rör sig hela tiden. :) Och den lille hickar. ;)

Haft en bra dag?

2009-08-27 @ 22:48:28
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0