090211 -14 timmar kvar :)

Hello!
Idag har det varit riktigt städar-dag tråkigt men sånt som behövs ibland :) hehe
Har även färgat håret nu i 2 dagar haha jag blri knäpp på det jag skulle göra massa olika färger i det men jag som är så dum gör som vanliga slingor alltså tjocka så hela mitt hår blev gul/blont istället så jag tänkte ajja men då färgar jag det blont igen som jag brukar ha det men denna gången tog jag en annan blond färg och detta var inte alls bra sitter med nästan vitt hårdär uppe och mörkare nertill :S fattar noll det borde bli blondare nertill men jaa.. får väl färga om det ikväll eller imogon kan definitivt inte gå runt såhär iaf. HEMSKT!!

Wihooo nu är det bara 10 timmar kvar tills vi lämnar Göteborg och bara 1 timmar kvar tills vi är i Nynäs hos Terese =D Wiiiie vad jag lääängtar!!!!!!!!!!!!


Nej tyvär gott folk så ska jag laga maten nu sedan blir det packning. Puss och kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Yasemin

Gumman hoppas det blir bättre med håret.och ha det nu så trevligt

2009-02-11 @ 22:39:54
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

jajemen :D hihi jasså :P

okej, ja vi bor i sthlm :)

kram kram

2009-02-12 @ 21:10:45
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Leinda

A ne de beror ju säkert på vem man träffar på o hurdan dagen varit för dom :P

men får hoppas man stöter på en trevlig än!

2009-02-13 @ 11:42:26
URL: http://leinda.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0