090219

Halloj mina vänner!!!
Idag gick man upp vid 10 tiden och nu har man suttit här i 1½ timme haha var meningen att jags kulle sminka mig och kolla bussen bara men har fastnat haha.. Ajja får väl ta och börja göra vid mig nu.. Ska snart dra iväg..
Lilla Liam ska gå till fabror doktorn idag (inget allvarligt). Nej ush kan inte skriva mer nu men ska Försöka skriva mer ikväll efter vi kommer hem?! Liam har börjat vara uppe nästan hela dagarna nu så hinner inte skriva så mycket.. Men som sagt ska försöka :)
Annars får ni ha en underbar dag. Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: therese

okej..det blir lätt att man skjuter upp d.. Vi ska ha dopet i Fosiekyrka..d e nära o bra..jag döptes själv där. sen vet jag inte om man måste ta den kyrkan som man tillhör?jag menar eftersom vi bor i fosie?

2009-02-19 @ 12:08:47
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det är han verkligen :)

2009-02-19 @ 22:27:58
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0