090225

INte skrivit på ett par dagar nu =/ har verkligen inte orkat, men det har ändå inte hänt så mycket ändå..
Blev ingen stan den dagen jag gick in och la mig jag med haha men dagen efter åkte jag och Danne in till stan och han hittade ett par skor som han la undan men han ville prova dem i en mindre storlek vilket de inte hade så vi åkte till Partille igår och provade dem om dem satt bättre så yepp skor fick älsklingen igår :) Snyggelisnygga;-)
Ska jag köpa mobil som sagt och har lääänge varit inne på denna..

Sony Ericsson w595

Men efter ha läst resensionerna om dem så sa jag nej får hitta någon annan..
Så hittade jag denna som har precis ALLT det jag är ute efter stor display, mp3, minnesexpansion och en bra kamera så tror faktiskt att det blir denna...


LG KC550



Så idag lite senare blir det att vi drar iväg och tittar på mobilen och ser om den är lika fin/bra i verkligheten :)
Nej nu ska jag dra mig tillbacks, ska snart på ett möte.
Men ni får ha en fortsatt bra dag puss o kram


Kommentarer
Postat av: Leinda

helluuu yes nu är han här..

såg dig i stan i måndags föresten :)

hoppas allt e bra kramar linda

2009-02-25 @ 19:16:20
URL: http://leinda.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0