BVC idag

Godmiddag mina sötsaker =)
Igår hos läkaren gick allt fin fint :D Efter läkaren så åkte vi hem och käkade sedan kom Krystyna och hämtade oss så vi körde hem till Danne's mormor för att hämta Cindy (vår katt). Så där satt vi en stund kom hem mådde piss =/ Vet inte vart jag ska bli av men men det löser sig väl??!!

Ajja...

Idag vaknade jag och Liam vid halv 9-9 tiden gick upp och tog på mej och Liam sedan gick vi ner till bvc och vägde lillprinsen nu väger han 5670 gram och jag gissade på 5500 gram så det var nära :) Nästa gång vi ska dit(2/3) ska Liam få sin första vaccinationsspruta oj oj oj hehe.. Hatar verkligen sprutor men får väl försöka visa mig stark för Liam, för han ska inte bli rädd för dem också.

Jaaha nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Är jätte trött =/ tror det är vädret?! Har ju snöat hela dagen igår och idag så man blir lite seg för man kan inte göra så mycket =/ Funderar på om jag ska åka in till stan och handla hjulskydd till vagnen? Nu när det är så mycket snö ute så drar man ju med sig hela vintern hem så man har 4 stora vattenpöllar vid varje hjul haha.. Nej får väl dra mig nu men ni andra får ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg. Puss och kram

♥ Mammas älskling 19/2-2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe coolt :) Älskar den stilen mest! Fan vad söt han är Sandra! Allt är super här, själv då? :)

2009-02-20 @ 22:43:00
Postat av: Yasemin

Han blir bara sötare och sötare ..

2009-02-21 @ 23:58:52
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Jag ska komma upp så fort jag kan ,, heheh .. pratade med mariana (daniellas mamma ) vi pratade om din kropp så fint den klär dig nu och du verkligen blivit vacker och mamma rollen passar dig perfekt och ditt hår har blivit så fint ,,, ta i trä nu .. hahha

2009-02-22 @ 01:27:09
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0