090222

hej hej

Igår var vi ju på restaurang med svärmor, Tomas gott gott. Skulle ju gå till Athena men när vi väl kom dit så hade de inte öppnat än och eftersom jag inte satt på Liam sin overall så kunde vi inte vänta ute i hellr för det snöade och var kallt så vi körde bort till Mykonoz istället som ligger på Linnegatan. Har ätit där förut och dem har verkligen en såååå good Souvlaki =) Mums*
Efter vi ätit så åkte jag och Liam hem och Danne åkte med hem till sin mamma. När jag och Liam kom hem så vaknade Liam direkt också var han vaken ända till 00.30 han ville verkligen inte somna fast att han var sååå trött och knappt kunde hålla ögonen öppna haha. så det var därför jag inte kunde skriva igår..

Idag vaknade vi först klockan 6 imorse av jävla snöbilen, dem är ju helt jävla sjuka huvudet hur fan kan de hålla på och väsnas så tidigt på morgonen???!! Det är 3e gången nu.. vi bor ju på 4e våningen och det låter som världens åskoväder här uppe när de tar bort snön då undrar jag hur det låter för dem på första våningen? FYFAN tycker synd om dem.
Efter 20 minuters "skottande" (eller vad det heter) så kunde vi somna om igen och sedan vakna vi vid 11 igen har varit vaken sedan dess men nu somnade Liam så funderar på om ja ska göra mig iordning och åka in till stan?! men samtidigt som jag är sååå fruktansvärt rastlös är jag sååååå trött också :/ hmm får se hur jag gör..?!


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0