Svärmor bjuder på middag

Halloj!! :)
Allt bra med er?
Här är allt bara bra nu igen, har mått lite sisådär nu i några dagar men nu är allt löst och såå så =) Nu är man glad igen.
Igår kom Krystyna (Dannes mamma) hit så vi satt o prata lite också ville hon bjuda ut mig och Danne på middag idag så vi ska snart sticka iväg till Athena en grekisk restaurang ush vad gott det ska bli :) Mums*
Också satt vi och snackade om skor och mobiltelefoner.. jag har ju pratat nu ett tag att jag ska köpa ny mobil så tänkte jag göra det denna månaden men eftersom elräkningen kom nu och ligger på 1400:- :O Fattar fan inte hur den kan vara så hög???!!! Vi går alltid och släcker här hemma och vi har knappt varit hemma i jul :S men när jag kollar på räkningen så har de gissat på att vi kommer använda 2 ggr dubbelt så mer el i december och som sagt vi var knappt hemma då så tror jag kommer få tillbacks pengar?! Ska ringa dem och höra, för mig lurar man inte!!! men men iaf så eftresom den räkningen är så hög så kan jag inte köpa mobil denna månaden men så sa Krystyna men du fyller ju år snart så om du vill så kan du få din födelsedagspresent nu istället(?!) så jag får 1000:- nu den 25e så nu kan man köpa sin mobil ändå denna månaden :) Happy!!
Men nu vet jag inte vilken jag ska köpa? Har några jag funderar på men får skriva mer sen för nu kommer svärmor.

Puss och kram på er

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0