Resan i Stockholm

Hej där ute i kylan.
Nu är vi hemma från Stockholm och fyyför vad tråkigt det är :( saknar de redan :( ajja får åka dit fler gånger.
Tänkte berätta lite vad vi gjort.. 

Torsdagen när vi kom så gick vi nästan direkt ner och handlade hårfärg till mig så nu är man inte gul/blond/vit längre i håret haha=P Efter det så kom Mickis(Therese's lillasyster) och hennes söta lilla flicka Embla, ååh detvar så kul och få träffat dem med :) Också kom ju även Elin Ricki's lillasyster. Så jag började färga håret medans de andra tjejerna bakade kanel-/vaniljbullar. Sen gjorde vi inte så mycket mer.

Fredagen gjorde vi heller inte så mycket tog det mest bara lungt.

Lördagen var det alla hjärtans dag och Lucas namngivelse :) Det var verkligen jätte trevligt. Efter det gick vi hem så Elin och Danne(gudfadern) följde med hem så vi lagade mat och satt och spela kort och pratade trevligt trevligt. Hehe älsklingen blev sjuk under "dopet" så direkt när vi kom hem så gick han och la sig och sov hela dagen ush stakare hehe han va helt borta men tur att det bara var "en-dags-kräksjuka". Glad är man iaf att jag och Liam klarade oss för Ricki blev ju sjuk på torsdagen och det höll också i sig en dag sen vart det Therese och Lucas tur och sedan Dannes men jag och Liam har hållt oss friska :) Tack och lov! hehe

Men men söndagen var vrkligen en såndär slappe söndag gjorde inget alls gick ner vid 7tiden på kvällen och handlade lite mat sedan hem käkade sen var det typ redan sängdax så det var inte mycket som hände.

Sedan igår måndag så åkte vi hem :( tråkigt men som sagt så får vi ta och åka upp igen och inte låta det gå så lång mellan gångerna. Och de får även komma ner till oss :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer. ska nog gå in i ett bad nu innan Liam vaknar.
Här är lite bilder från vår lilla tripp iaf =)

Liam, Lucas och Jag


Liam och Lucas



Jag bakifrån haha påväg hem från namncermonin


Lucas busar med Liam *sötnosar <3


Liam har börjat snutta på sina fingrar jätte mycket hmm hoppas han inte är tidig med tänder =/


Liam i sin vagn nyvaken


Liam i sin vagn nyvaken och glad =)


Jag och Therese ush som man ser ut men men ända bilden på oss tillsammans

Therese, Jag och Danne påvä till pendeltåget


Nikita(Therese och Ricki's hund), Ricki, jag och Liam (i vagnen) står och väntar på pendeln


 

Sådär det var allt haha har även gjort ett videoblogg med Tessan som jag ev. kommer lägga upp sen haha får se hahaha det är såå jäkla pinsamt då jag bara sitter där och håller med vad Therese säger haha när jag väl öppnar munnen så är det ingen vettigt jag säger hahah blondie :P

Men men nu får ha det så bra där ute puss och kram


 


Kommentarer
Postat av: hanna

ni ser ju ut att haft det jätte mysigt..men oo..att du kan gå i så kort kjol i detta väder..fryser jag bara tittar på bilden..och du ska vara stolt..för din lillkille är så sjukt söt :)

2009-02-18 @ 09:39:50
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det blir väl lite så.att man får gå i det man har på sig när dom blir gnälliga :) finns ingen tid för något.

hihi!!! ja det tycker jag :)





kram

2009-02-18 @ 16:04:12
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: therese

hej..vilka fina bilder..=) Alicia har suttar oxå jätte mkt på sina händer..heeela tiden..ibland hela handen i munnen..haha.. trodde osso d var dags för tänder..men inga har ploppat upp än sålänge.. =) kram

2009-02-18 @ 19:41:12
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: Isabel Hernandez

FINA BILDER = D

2009-02-19 @ 11:34:26
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Man tackar=) Och detsamma du :)

2009-02-25 @ 08:30:33
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0