Hemma igen

Hej mina kompisar!! =P
Nu har jag och Liam kommit hem oc kan säga att det var riktigt skönt att komma hem igen,, börjar bli lite mycket nu åka runt överallt.. usha.. men kul är det ju såklart att träffa alla men det blir som sagt lite för mycket.
Men men i torsdes när vi kom ner så kom mormor och morfar och hämtade oss på stationen, sedan körde vi hem till dem och åt brunch satt i snacka lite och jaa.,, myspys,, sedan på fredan träffade jag Yasemin som jag inte träffat på över 2 år så jäkla kul att träffa dig gumman :) måste vi göra om snart =)
I lördes var vi hemma hos min mosterLotta och firade lilla Victor som blev 3 år =D lillestoremannen =) thihi*
Sedan efterkalaset åkte jag och Liam hem till min pappa sov där till´s igår eller jaaa, jag och Liam åkte hem till mamma i söndes, så satt v och prata och käka middag så blev klockan lite för mycket så vi stannade över tills på måndagen. Så på måndan åkte vi in till stan och träffade Daniella, Luca och Daniella's kusin Terese så vi gick runt lite i stan och fikade och pratade och jaa... trevligt trevligt =) Sedan i tisdes åkte vi hem hahaha skulle ta tåget 15.30 men vi missade bussen så fick ta ett senare tåg haha,, men det va ju bra att resan bara kostade 25 kr annars hade det varit jäääkla dyrt.

Nu sitter jag här med älsklingen och tittar på lite kläder och skit på internet,, har precis käkat.. 
Men nej nu ska jag hoppa in i duschen men ni får ha det så bra.. ska lägga in bilder sen på veckan som gått och lite annat kul =)

Idag blir vår lillkille 6 veckor =) thihi lillkillen börjar bli stor nu,, han vägen 4500 gram nu =) lillemannen mammas älskling <3 

Kommentarer
Postat av: Yasemin

Jaa mitt hjärta du och lillen var hos mig =) hade det verkligen kul ,, lovar att komma till dig .. sköt om dig puss

2009-01-15 @ 00:24:43
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: hanna

hihi..jag tackar <3

2009-01-18 @ 22:40:01
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0