Godnatt/Godmorgon

Godmorgon kära läsare!
Sovit gott? Själv har man inte somnat än.. tänkte jag skulle gå in och lägga mig nu efter detta inlägget känner mig satans trött nu alltså.
Iförrgår gjorde vi som sagt inget speciellt var bara hemma, igår (tisdag) var vi och tattooerade älsklingen eller ja det är ju inte färdigt än.. Han hade ju en drake på överarmen som han "ångrade" så nu ska han göra en cover up på den så den försvinner. Lite roligt var det dock hehe.. han hade tid klockan tre men eftersom tattooeraren (Tony som han heter) låg efter i sitt schema så fick vi vänta där i 45 min (vi va en kvart tidiga) iaf. När det väl var Daniel's tur så hade ju Tony fri hand på Danne så han blrjade rita och ritade nog i 40-50 min då Danne säger jag vet inte om jag tycker om det?! haha.. herregud tänkte jag nu åker vi ut haha men Tony sa inget,, eller jo -"det är du som ska ha den där hela livet så du bestämmer" haha.. Ajja jag började bli rastlös och uttråkad så jag åkte in till stan och gick där i 2 timmar köpte 8 st glasramar (till foto), 2 svarta ljus till våra nya ljusstakar och ett bruntskärp till mig.
Sedan ringde Danne och sa att det kommer dröjja längre än vi trott så det blev ingen storhandling idag iheller =/ (men imorgon ska vi handla!!)
Så istället för att åka hem så åkte jag tillbacks till studion och efter 30 min ungefär så var han färdig. Men det är ju bara konturerna han har gjort idag så den är långt ifrån klar men snygg kommer den allt bli ;-) sluta nu "oroa" dig älskling.. den är snygg och som sagt du vet om att jag egentligen hatar så stora tattoos men denna är snygg =) <3
Yeah yeah..
Efter det så gick vi in på Netto och handlade lite mat och annat skit. Vi skulle egentligen bara gå in och handla mat(till idag) men jag fick med mig ett litet "ställ" till toaletten, Natusan våtservetter till Liam, strumpor, och lite annat skit haha..*

Nej ush nu är klockan snart 5 och Liam sover i sin säng och jag sitter här ch försöker hålla mian ögon öppna, måste sluta nu.. men ha det så bra och ha en bra dag på jobbet/skolan.
Godnatt/Godmorgon Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: hanna

herregud..tjugo i 5 var klockan när du skrev detta inlägg!och inte somnat än!! HJÄÄÄLP!!

2009-01-28 @ 09:30:49
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch ja..kan tänka mig det!!! därför nuter jag nu..:) hih..ja allt är bara bra!!!

2009-01-28 @ 15:19:55

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0