Bvc idag och bilder på hjärtat ♥

Godmorgon Sverige =P
Sovit gott? Själv har man sovit sådär.. =/ Somnade inte förrens klockan var 3-4 och sedan vakna man nu vid kvart i 7 av att Liam ville ha mat, så gav honom mat och jag som börjat bli så törstig under nätterna fick gå upp o dricka lite tittar på klockan och ser då att klockan är kvart i 7 så tänkte jag ääh inte lönt att gå in och lägga sig igen har ju ändå ställt klockan på 7 (vi ska gå till bvc klockan 10) . Så jag gick in och sminkade och gjorde mig iordning. Klockan blev 7 men inget alarm ringde så tänkte jag ?? varför ringer det inte så jag tittar på alarmet och ser så att det verkligen fungerar, men jag mitt dumma nötskal har ju satt klockan på 8 för vi skulle ju inte va hos bvc förrens klockan 10 då behöver jag ju inte gå upp förrens klockan 8 inte 7 grr.. så nu sitter jag här SVIN trött sminkad och färdig. Ajja nu är jag fördig iallafall så nu ska jag bara ta på Liam =)

Ja som sagt idag ska vi gå och väga Liam. Skulle egentligen inte väga förrens den 28e (vi ska på läkarbesök då) men eftersom jag är "orolig" att han inte får i sig tillräckligt med mat så ville jag väga honom innan.. Men han har säkert gått upp, tycker han blir bara tyngre och tyngre för varje dag haha,, nej men ush det känns verkligen i ryggen.. =/ Måste verkligen gå till en kirupraktiker snart min rygg är låst på Minst 3 ställen och det gör såå jävla ont =( Ajja får gå så snart jag har pengar.
Nej nu orkar jag inte skriva mycket mer.. Lägger upp lite bilder istället =) Puss och kram på er där ute, ha en bra dag!

Bilder på Liam från 18 till idag 22 Januari =)

Nu ligger hjärtat och snuttar brevid mig =) naw mammas älskling <3

Kommentarer
Postat av: Jessica från familjeliv

Vad söt lilla Liam är:D

2009-01-22 @ 10:23:57
URL: http://jessica1990.blogg.se/
Postat av: LAACY

hihi tack! din lilla skrutt också =D kevin har en likadan sån appyjamas, så söööt hihi

2009-01-23 @ 01:17:04
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Therese

söt liten prins du har :)

Fin blogg :)

2009-01-25 @ 20:52:18
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Sandra! Vissa kommentarer blir man gladare av än andra. Grattis till bebisen. Alldeles underbar är han! Och Liam är ju också världens sötaste namn. Här är allt bra. Själv då?



Vad kul att du har en blogg :) Nu har jag mycket att ta igen på läsningen hehe!

2009-01-28 @ 09:09:12
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0