Ingen rubrik!!??

Hello där ute =)
Haft en bra helg?
Det har jag/vi med.. har inte gjort så värst mycket.. i fredes fick älskling sms om att vår tv har blivit färdig eller jaa..
Vår tv gick isönder för ett tag sedan , vi fick två feta ränder i hela tv'n så vi lämnade in den tur att det fortfarande var garanti och att det hände nu för garantin går ut om 3 månader haha.. Ajja fick iaf sms om att det inte gick och fixa så han skulle komma in och få en ny tv så det åkte Daniel och gjorde med sin bror medans jag och Liam åkte till bäckebol, med mig hem fick jag gardiner, ljusstackar, sängkläder till Liam, 2 par tofflor, 1 par vantar, 2 mössor, 1 par skor till mig (A) och en del mat såklart (älskar handla mat haha sjukt). Det är så roligt för jag brukar alltid säga till Daniel att jag bara ska ner och handla mjölk och bröd tex. men så kommer jag ALLTID hem med en massa annat också fast att jag sagt att jag BARA ska handla mjölk och bröd så handlar jag 15 varor till hahaha.. Så älsklingen och hans bror brukar slå vad om hur många varor jag kommer ut med eller hur många påsar. haha sjukt men jag älskar att handla mat helt enkelt haha..!
Bortsett från allt det där så fick vi iaf hem en helt ny tv också ÄNLTIGEN!!! Samma märke men inte samma modell detta är en nyare =) kul kul så igår gjorde jag jag wokad kyckling med nudlar så satte vi oss framför tvn och tittade på vårt favvo-program Andra avenyn =D men fan vad sura vi blev när vi såg att det bara fanns två avsnitt :@ men det är väl så de gör nu visar ett program i veckan eller? Någon som vet??
Vi var även på ikea igår, jag blev inte nöjd med de gardinerna från jysk så jag ska lämna tillbacks dem. Köpte nya på ikea igår som jag satt upp nu =) Blev det inte bra? Men vi ska köpa nya persienner i trä men det ska vi inte göra förrens vi flyttar..

Idag har vi inte gjort något alls vaknade rätt så sent så har jag satt upp de nya gardinerna och städat och fixat lite. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan beställa pizza orkar inte laga någon mat idag så får bli skräp *igen hehe.

Hoppas ni där ute haft en bra helg??

Nya gardinerna (de ser bättre ut IRL)

*där har vi nya tvn också men hela kom inte med haha

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo det blev bra, och jag ser att ni har möblerat om...snyggt! Var det rea på ikea? Uscg jag behöver så mycket nya grejer, skulle behöva MEGAREA...eller ett bättre betalt jobb... Ha det bra gumman.

2009-01-25 @ 20:47:47
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

Glömde, har du sett bilderna på min blogg idag? Ni é så söta, alla fyra!

2009-01-25 @ 20:49:26
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Yasemin

fint det blev =)

2009-01-26 @ 22:55:34
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Tack gumman haha! Gud så vackert med 3 fönster o gardiner så där det va jätte fint! älskar att se hur folk har det hemma med:) jag e likadan med mat haha ska bara handla cocacola brukar jag säga haha o kommer hem med presis allt man kan tänka sej haha. Hoppas allt e bra med prinsen med:) Bamsekramis

2009-01-28 @ 02:37:01
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0