Johnny Cash vs. Anna Nicole Smith

Hallo bloggen!
Igår gjorde vi inte ett piss, var bara hemma och tog det lungt. Det regnade ju tyvär här hela dagen igår.. läste flera bloggar där det stod att de varit ute i solen och varit på stranden :( (de bodde längre upp om jag inte minns fel?!)
Jag vill också åka ill stranden sola bada eller jaa jag är en sådan badkruka så jag badar oftast inte här hemma i sverige hehe tycker vattnet här är alldeles för kallt.

men men, det var skönt att bara ta det lungt också. Fast man märker på Liam att han blir snabbt uttråkad herregud vad han växer i sättet. Ni ska se så jäkla sur/arg han blir när han inte får som han vill haha min lilla gubbe
Som sagt det är bra att han fått något ifrån sin mamma ^^

Jaha idag jaa det händer inget här idag iheller. Min kära mamma och lillasyster och Mamma's gubbe Mike är här i Göteborg nu. Så ska åka och träffa dem imorgon ;) ska bli skoj skoj har inte träffat dem på hmm 2-3 månader ?!
Tiden går snabbt :/ Lite ledsen bara att de inte bor här :( Men men är väl skönt för dem att få en liten minisemester.

Som sagt idag händer inte så mycket ska snart ner och handla wookgrönsaker, tänkte wooka lite grönsaker och nudlar och kyckling idag. Mums!

Ikväll hade jag tänkt att bädda ner mig och familjen framför tv'n till min absoluta favoritfilm "Walk the Line" som handlar om Johnny Cash's liv ÄLSKAR verkligen den filmen har nog sett den sådär 20 ggr hehe. Älskar musiken och allt. Dom har verkligen gjort filmen riktigt bra.
Huvudrollerna spelas utav Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon och måste ju verkligen ge dem tummen upp för deras sångröster :) De sjunger ju nästan lite bättre än Johnny och June hehe =P (det är alltså dem själv som sjunger i filmen)
Iaf. hade ju tänkt mig att burra ner oss framför den filmen men så satt man här nu nyss och tittade på tv så ser jag att de ska visa Anna Nicole Smith's film också klockan 21 och den har jag velat se ett bra tag. Grrr så nu vet jag inte vad jag ska göra om jag ska se Johnny eller Anna Nicole?!

Hmm,, tror nog att det blir Anna Nicole jag har ju redan sett Johnny 20 ggr och har ju dessutom filmen, och Anna Nicole's har jag ju inte sett så jaa det blir nog Anna Nicole haha är jag tjtaig eller vad? hehe nej men ajja till er andra säger jag bara SÄTT PÅ tv'3 kl 21 !!!!!!
Vilken film kommer du se ikväll?

Nej nu ska jag gå och ta på mig och "springa" ner till affären :)
Hörs kanske senare..

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0