Vecko-uppdatering

Tjola Hopp Tjola Hej!

 Har man inte bloggat på några dagar igen som vanligt hehe.. men det har varit Fullt upp Hela veckan
i måndes var ju målaren här igen och gjorde klart i köket.
Plus att jag och älsklingen hade 2 års förlovning sen i tisdags så hmm vad va det vi gjorde då? :S ajja iaf. gjorde något sedan igår kom mamma Mike och min prinsessa (Amanda) hit och fikade sedan åkte vi till Askim camping där mamma o de campar nu så vi satt där i deras husvagn och grillade herregud det va ringet bra kol så det tog typ 2 timmar att grilla så klockan hann bli 22.30 innan vi åt så klockan var jätte mycket sedan bajsade och kissade Liam igenom blöjan så hela bodyn + tröja + byxor va "blöta" och såklart hade jag glömt packa ner ombyte till honom :@ Har ALLTID med mig ombyte till Liam men såklart inte denna gången :( tråkigt för hade verkligen velat stanna några timmar till därute det var så mysigt.
Men men

Sen idag har jag och Liam varit på liseberg tillsammans med mamma mike och amanda. Danne fick stanna hemma och tvätta hehe nej men han var tvungen han åker ju på måndag morgon plus han ville inte förlja med till liseberg. Iaf det var trevligt trevligt på liseberg. Åkte inget men gick däremot in på ?? vad det nu heter men iaf. vi såg en sån där 3D film. Coolt :)

Så nu är man hemma och har precis ätit och nu ska man sätta igång och damsuga och diska lite och hänga lite tvätt sedan blir det sängen.. Blir en lång dag imorgon.
Ersin och Ida kommer hit imorgon på middag och lite "förfest" för killarna iaf. de ska ut. Jag ocg Ida ska sitta hemma jag ammar ju fortfarande och Ida är gravid :-D så flikkorna får stanna hemma.
Men för mig gör det inget alls, älskar att vara hemma med min lilla prins. My all♥

Nej får väl dra mig nu så man får något gjort innan klockan blir allt för mycket.
Men ni där ute får ha en fortsatt bra kväll och trevlig helg. Ta hand om er


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0