Anledningen till...

... att jag inte har skrivit är för att Liam fick feber i torsdags efter sprutan också var han hård i magen så jaa han blev för första gångn riktigt gnällig i fredags men ja det varade typ i 5-10 minuter (gnällandet) annars så var han jätte hängig och trött. Lilla gubben <3

Så vi har bara tagit det lungt (ovanligt? :p) i lördes åkte vi för att köpa en mobil till svärmor som hon hade hittat på mediamarkt så medans hon var där inne så gick jag danne o tomas och liam såklart in på coop och handlade lite. Efter coop åkte vi hem till oss och käkade, killarna käkade lax och svärmor och jag kycklingfilé med potatis och mögelostsås som vanligt hahaha jag är helt fast !!!!

Idag har vi inte gjort något speciellt heller.. Tomas fick ju sitt mc-körkort i tordes så nu har vi äntligen blivit av med hans mc :D wihoo Så jag har städat här hemma och ställt iorning lite medans killarna va ute och körde.

Så nu är här rent och fint här hemma och luktar citron :) Och nu ska jag spela klart min maxi-yatzy sedan ska jag sova.

Hoppas ni andra haft en bra helg?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp Sandra, jag bor i Bergsjön, vart bor ni då?

Vad stor och söt eran prins har blivit, hoppas ni alla mår bra! Må bäst/ Nancy

2009-06-08 @ 02:01:45
URL: http://naanc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bor på Sirius.. Vi får hitta på något nåndag, jag tar med mig syrrans unge, och du Liam så kan vi sätta oss nånstans när solen tillåter det =)

ge mej din msn så lägger jag till dig!

Kram

2009-06-08 @ 02:38:35
URL: http://naanc.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0