Dåligt väder :(

Hej hej mina vänner!
Idag vakna man vid 10-halv 11 tiden så har varit uppe sedan dess. (börjar bli tidigare nu :))
Men kan ju säga att jag helst hade velat sova vidare, kollade ut och ser att det är såpass molnigt att solen inte kommer fram mellan molnen :( Sååå tråkigt, och såå ledsen jag är haha..

Danne kom ju igår och sa att vi skulle tvätta idag kl.13 men så sa jag meeen det är sista dagen imorgon (idag då) som de sagt att det ska bli sol och då vill jag utnyttja den till max, vi får tvätta på onsdag istället, då ska vi ändå till bvc kl. 9 så vi kan tvätta efter, Men jaa så är det ju molnigt som sagt :(

Om det nu ska vara dåligt väder kan det lika bra regna och åska lite, fast att jag är svinrädd för åska så skulle det verkligen behövas. Det är just nu 20.5 grader ute och här hemma är det hela 27 grader och både jag Liam och Danne sitter bara med underkläder alltså det går verkligen inte ha kläder på sig när vi är hemma. Och jaa ni kan ju tänka er nätterna,, puuh det är inte alls skönt, fast att jag är den som ALLTID tjatar SOL SOL SOL VÄRME VÄRME VÄRME och då gärna Över 30 grader klagar på hur varmt det är här hemma men jaa det är ju iof, en helt annan värme hemma än ute. Ute kan det blåsa lite men här hemma står det still.

Men men..

Imorgn blir vår lilla älskling 6 månader OMG säger jag bara vad tiden har gått snabbt. Alltså det är helt sjukt. Men SÅÅÅÅÅÅÅ roligt. Nu är det verkligen den BÄSTA tiden. Liam ändras såå fruktansv'rt mycket och upptäcker nya saker för varje dag och blir bara sötare och sötare. thihi det är på bristningsgränsen att jag äter upp honom hehe :) Han är ju sååå go vår lilla påg som man säger på skånska.

Nej, nu är det 8 minuter kvar tills vår tvätttid börjar och Liam ligger och sover. Så jag ska fundera på om jag ska tvätta eller om jag ska vänta tills imorgon. Men ni där ute får ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0