depression

Hej vänner!
Börjar få en djupdepression :( VILL UTOMLANDS NUUUUU!!!!!!!
Önskar så att vi hade typ sådär 10-12 tusen :( Har hittat en resa för mig Danne o Liam den 19e till turkiet/alanya med all inclusive för 8000:-/för oss alla 3. (de andra 2-4 tusen har man till shopping hehe okej kanske inte behövs så mycket men jaa...)

uuuuu kan man inte vinna en resa eller kan inte någon bara ge mig en resa :) hehe det hade vart något.
Neeej ush orkar verkligen inte skriva,,

Om ni vet någon som behöver lite hjälp(svart) där man tjänar fett med pengar över några dagar/veckor så säg gärna till :P hehe.. :( deppo.. BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh ja jag vill oxå åka utolands.. hade varit så härligt!

2009-06-08 @ 15:31:51
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Såå söt pojke du har!! Själv väntar jag mitt första barn i sept!! Ska bli kul o se om de blir en flicka eller pojke!!

Ohh ja utomlands hade väl varit najs=)

Men synd att de kostar såå himla mycket =(

Hoppas ni hittar en resa som ni vill ta o som e billlig=)

2009-06-10 @ 12:02:00
URL: http://[email protected]

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0