♥ Idag blir hjärtat 6 månader :) ♥

..Japp idag blir vår lilla prins 6 månader alltså HALLÅÅÅÅ vart har tiden sprungit iväg? Han låg ju precis i min mage..

Lillkillen bara växer och växer,, Tänk för 6 månader sedan så låg han bara här och tittade, åt sov och sket hehe och idag sitter han själv, greppar tag i saker, står stadigt på benen, springer/hoppas omkring i sin gå-stol och massa massa mer herregud.

Säger bara till er som är gravida eller precis fått bebis, ni tycker att det är roligt nu men vänta ni bara tills de börjar förstå och greppa saker, TRO MIG DET Blir bara roligare och roligare :-)  I LOVE IT!
Jag älskar verkligen mitt liv som mamma, finns inget underbarare. Liam har verkligen förändrat mitt liv TOTALT och mer ändring kommer det att bli.. Han har verkligen fått mig till att öppna upp ögonen för massa saker.. Liam du är mitt guld♥  


Till min älskade son Liam:
Mitt lilla mirakel det finns nog ingen mamma som älskar sitt barn så mycket som jag älskar dig du är verkligen mitt ljus när allt känns som mörkast. Kommer ihåg försa gången jag såg dig, det var som om hela världen stannade upp (tror nog att den gjorde det en kost stund) du var så fin och se på dig idag vilken charmör du är. Varje morgon så vaknar man till ditt underbara jollrande också tittar man upp för att se vad du gör så tittar du på en och skiner upp för att du ser en :)
Det är såååå underbar start på dagen alltså ♥ och ännu bättre blir den eftersom du alltid är glad, det är inte många gånger du gråter. Och när du väl gör det är det för att du är hungrig eller uttråkad men så fort man ger dig mat eller börjar leka med dig så skiner du upp igen. Som sagt jag är världens gladaste mamma som fått en sådan underbar son ♥ Finns ingen jag älskar mer än dig mitt ALLT. Mamma älskar dig över allt annat♥♥
♥ Liam och jag på BB Liam 5 timmar och 2 minuter gammal ♥

Mitt älskade lilla hjärta grattis på din 6 månaders dag ♥ 
♥ ♥ Mamma och pappa äskar dig MASSOR MASSOR ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

Grattis till lille Liam igen ! Och grattis till de stolta föräldrarna ! Hoppas att det fortsätter såhär, och att ni har flera saker att fira tillsammans ! Kramisar från mej o Zelfije

2009-06-03 @ 12:43:31
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Jenilitaa

Hej gumman va vackert du har skrev!

Grattis till lille Prinsen som inte är så liten längre! Jag tror inte man förstår en mammas kärlek till sitt barn föränn man skaffar eget, det säger iallfall mina vänner som har barn hehe, Hoppas familje lyckan vara för all framtid! Så kul att det går så bra för er! Önskade att du hade hälsat när du såg mej!! Hade ju velat se lill killen! MenMen nästa gång:) Jo allt e bra med mej e lite deppig för moe åkte till poker sm så ensamt i stora huset hehe annars e det fint:) Puss o kram

2009-06-03 @ 15:59:33
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0