Ingen solning

 Godkväll my friends!

Nej det blev ingen solning idag :( Efter vi varit nere och hängt upp tvätten så ville Liam äta igen så tänkte jag ajja det är bara bra så somnar han en stund igen för han var jätte trött mycket riktigt så somnade han och så men ja så fort jag reste mig upp så vakna han så jag satte honom i sin vagn så som jag brukar göra så han ligger där och leker. Går ut med vagnen och ska precis ställa honom på balkongen så kommer världens kallaste vindpust och så blev det molnigt igen :(

Så jaa det blev ingen solning... man får hoppas på att solen kommer tillbacks snart iaf. så man får lite färg.

Annars har jag/vi inte gjort så mycket idag. Gick ner och handlade lite smått o gott :p Sedan har vi bara käkat och kollat tv.
Skulle ge Liam sin nattgröt för en stund sen, 2 skedar sedan ville han inte ha mer men dricka ville han och hahahaha herregud jag har aldrig sett honom sådär han höll på att somna när han drack sin juice hehe såå sööt. Lillagubben♥ Så jaa jag gick in och la honom i sin säng men jaa där ligger han nu med två pingbollögon hahaha klarvaken.
Tror han är övertrött, han har varit jätte hängig nu de sista dagarna. Tror det är vädret, det ha rju varit så varmt och som sagt här hemma är det ju ännu varmare än ute. rena bastun

Men nu ikväll så är det typ bara 15 grader så hoppas på att det blir lite svalare ikväll så man kan sova normalt och inte ligga och svettas. Nu ska jag också göra mig iordning för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0