1 Juni-09

Haj kaj!

Idag har jag och Liam bara suttit på balkongen och njutit av solen. Eller jaa jag har njutit i solen han under parasollen thihi :-) Det är nog det bästa med vår lägenhet att vi har sol hela dagen elelr jaa det är både positivt och neg. Det positiva är ju som sagt att vi har sol hela dagen så man kan sitta och sola på balkongen men det negativa är ju att HELA lägnhten har sol, vår lägenhet är ju byggd på längden så vi kan liksom inte öppna på andra sidan så man får tvärdrag :( Det är väl det negativa med vår lägenhet :( Nätterna är ju jaa SVTTIGA hehe

Men men nu ska man ju inte klaga på solen den är så välkommnad och såååå älskad HAHA. Men jaa jag skulle ju vilja ha lite svalare i lägenheten.

Ja, det är väl typ det ända som hänt idag hehe.. Danne åkte till tattooerearen idag och fortsatte lite på sin tattoo, hoppas det blir bra och snyggt när den väl är klar jag är väl liiite skeptisk till den eftersom han har fyllt på den ännu längre ner på armen så nu är typ hela armen full och en liten bit in på brösten men men om han vill ha det så så kan jag ju inte göra något hoppas bara det blir snyggt sen när den väl är klar. Nu är det inte ens halvklar hehe,, det är ju massa som ska fyllas i skuggas och mönstas.

Vid halv 8 började vi bli hungriga så jag gjorde lite tonfisk-sallad till mig själv eftersom Danne inte ville ha så han gjorde någon kyckling-mickromat. Sen blev det tv-tittande "Momma's boys" hahaha alltså vad är det för sjukt program verkligen sååå uppgjort och den där rasistiska mamman som satt och grät när hennes största hat fick åka ut så sitter hon och gråter haahah OMG uppgjort eller vad?!

Och nu sitter jag här framför tv'n med datorn i knät. Liam somnade för en timme sedan. Skönt :)
Och nu ska jag fortsätta titta på tv och mysa lite med älsklingen?! Sedan blir det sängen snart också.
Så godnatt

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0