malmö/arlöv imorgon

Hello!
Fortfarande deppad över att man inte kommer iväg någonstands.. men men..
Idag och igår har vi som vanligt inte gjort något det har ju regnat i flera dagar nu så man känner ju inte alls för att göra något.. Men jaa det är ju Göteborg jag bor i (regnets stad).

Imorgon åker jag och Liam till Malmö eller ja Arlöv för att vara exakt :p För på fredag så tar min älskade lillasyster Cecilia studenten :) WIHOO FYFAN VAD DU ÄR BRA GUMMAN !!!!! :)

Jag är så stolt över mina små lillasystrar (Gabriella och Cecilia) att de skött skolan och nu tagit studenten :-D I am proud of you♥ Jag ber till gud att Alex, Billy, Amanda, Max och Liam blir lika duktiga :-)

Nej nu ska jag spela min sista Ludo sen ska jag sova. Lång dag imorgon :( Orkaaaaa haha :-P
Godnatt på er där ute

Kommentarer
Postat av: Liams Pappa

Mina 2 favoriter åker! .. Kommer sakna er.



Älskar er iaf. <33

2009-06-11 @ 02:51:49
Postat av: Lotta

Hej gumman!



Trisst o höra att du é lite deppig. Men skoj ju att du ska ner till din pappa. Hur länge stannar ni då? Kanske man kan få se en glimt av er?! Kram

2009-06-12 @ 01:12:34
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: hanna

du tittar aldrig förbi när du är i malmö ju :(

2009-06-18 @ 08:33:30
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Melissa

hej gumman

fick du mitt sms igår?

puss

2009-06-18 @ 13:51:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0