Lite upd. och en hel del bilder :-)

Hello my friends!
Allt bra med er? Sorry att jag inte skrivit på ett tag men var ju nere i malmö en vecka (kom hem i onsdags). Sen har jag bara inte orkat eller haft tid att skriva. men iaf.


Som sagt förra torsdagen åkte jag och Liam ner till Malmö för att gå på lillsyrran/moster Cecilia's student. Så på fredagen var det student och sedan på lördagen åkte vi hem till min mormor och morfar och hälsade på och åt gott och umgicks :) Alltid lika trevligt/mysigt att komma ut till dem en stund. På söndagen åkte vi in till stan och åt frukost på Espresso House med mamma mys mys :-) mamma skulle börja arbeta vid 12 så vi gick upp på hennes jobb så fick man en del underkläder :) tack än en gång mamma <3 skönt att ha bh som passar en nu :) (Har ju 2-3 storelkar större än jag brukar så har inte haft någon bh som passat så det behövdes thihi)

Måndagen åkte vi in tills tan igen och luncha med mamma mys mys det med :) Skönt att vi "pratade ut lite" Älskar dig mamma <3 <3 MASSOR

Tisdagen passade jag småsyskonen så pappa och Malle kunde köra upp till Ullared :) Det gick hur bra som hels. :)
Sedan på onsdagen åkte vi hem. Haha tåget skulle gå 16.45 och vi körde hemifrån från arlöv när den va 16.28 haha vi blrjade göra oss iordning redan 16.00 men vi hittade inte Liam's jacka så sprang runt och leta efter det hitta inte den så jag gick men så hitta Malle den så det var ju bra :)
Iaf. körde från arlöv 16.28 och satt på tåget 16.43 exakt haha vilken tur vi hade att vi inte missa tåget. Och resan gick bra som vanligt :) Liam brukar sova ung. 30 min upp till en timme på tåget sedan äter han och så sedan resten av tiden leker vi men den sista timmen/halv timmen blir han lite uttråkad, men jaa han är ju inte sååå gnällig av sig så det är ju skönt.

Hmm jaaa så efter vi kom hem så har vi bara myst här hemma. Idag var jag iväg och handlade i partille skulle bara handla potatis gräddfil jordgubbar och lite så til imorgon men kom hem med 2 stora pappkassar hahaha jag är sjuk alltså.. två pappkassar själv plus vagn plus 5st 2liters cola under vagnen plus 5st 1½liters vatten i kassarna haha och 3 kg potatis och massa annat. Fattar ine hur jag orkar bära egentligen?! haha I'M THE SUPERWOMAN ;-)

Idag har vi alltså inte gjort något speciellt, svärmor, svärmorsmor och farbror (Liam's farbror) Tomas kommer imorgon på middag, eftersom svärmor jobbade idag får vi ta det imorgon.
Nej nu ska jag stänga ner här och ev. lägga mig och titta på film om jag orkar?! Är väldigt väldigt trött, Liam somnar ju tidigare nu och vaknar tidigare. Brukar egentligen lägga mig bara en stund efter honom men igår blev det inte sängdags förräns vid halv 5 så fick bara sova 3 timmar. Så jaa då är man trött hehe

nej nu blir det lite bilder.. men till er där ute så hoppas jag ni haft en bra midsommardag änsålänge och att den blir bättre nu mot kvällen men va rädd om er :-)
-------
Liam på tåget påväg till malmö :) Han ville visa att han kunde hålla själv :) min stora söta pojke <3

Liam i bilen på syrrans student. Haha se som han somnade med flaskan i munnen haha

Lillsyrran öppnar present och här hade hon fått en "allt-i-allo-stake" hahaha

MIN älskling i sin vagn

Haha han ser sååå förvånad ut, lilla hjärtat

Gullunge ♥

Räcker tunga som vanligt thihi sötnos

Mitt underbara lilla liv ♥

MITT LIV MITT ALLT♥

Glad efter maten :)

Haha ser du ett spöke hjärtat? :-P

Liam med sin näst yngsta morbror Billy

Tittut mamma

Grr, vad jag älskar dig min lilla bullis ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Vlken sötnos du har =)

2009-06-20 @ 11:19:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: johanna

Vlken sötnos du har =)

2009-06-20 @ 11:19:07
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Emelie



Åhhh vad slt blogg :)



2009-06-20 @ 14:16:20
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: hanna

allting är bara bra.ja det är ingen fara egentligen.kommer fler tillfälle.men ja det får du ha.men vill inte skriva det här dock.vi åt med goda vänner och spelade spel.sen gav vi oss ut till kolonierna.dom har dans där.hade jätte trevligt.själv då? kram

2009-06-20 @ 21:14:14
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder! Riktigt söt när han ler med tungan utsträckt! ^^

2009-06-21 @ 11:39:43
URL: http://creyla.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0