En liten nattalista innan man går och sover..

1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv
Jag 2 dagar gammal :)


2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring
Jag 2005 eller 2006?!


3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu.
Jag och Liam i Februari


4. Berätta 5 saker som du inte tror så många vet om dig :)
hmm...
◊ Jag ÄLSKAR programet Medium
Jag har inte varit ifrån Liam mer än ca. 15-20 minuter *hehe*
Jag HATAR verkligen att göra frukost fast att jag är Jätte hungrig så orkar jag inte?! fattar egentligen inte varför jag är sådär =/
Jag MÅSTE spela Minst 2-3 spel maxi-yatzy och ludo varje dag.
Jag är inte alls det människan som åker hem till folk, jag bjuder hellre hem folk.

5. Är dina föräldrar skilda?
Nej men sepererade

6. Hur många syskon har du?
6 stycken tre flickor och tre pojkar. Alla är småsyskon från 20 till 4 år

7. Har du någon sjukdom?
Nej, inte vad jag vet iaf ?!

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?
Den bästa vännen jag har är Therese fast att vi ej snackar så ofta annars har jag många nära vänner.

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isåfall?
Japp, Daniel sedan 3½ år tillbacks. Och om en månad har vi 2 års förlovning :)

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?
Jag bor i Göteborg tillsammans med Daniel och våran älskade son Liam och katten Cindy

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till och vad jobbar du med?
Jag är mammaledig, innan dess så arbetade jag men nu efter mammaledigheten blir det nog att ta upp studierna igen?!

12. Skriv upp  de 5 äckligaste sakerna du vet.
◊ Diska, hatar när fingrarna blir sådär skrynkliga och sådär extremt rena. Ni vet den där känslan uuu ryser hela kroppen =S
Småkryp, spindlar
Hamburgarkopior så som Max, sådana man handlar i mataffären eller när man gör själv. Ush! Det ska vara Burger King!!
När någon sitter pratar om spya, kiss, najs osv vid matbordet
Att kissa ute, ush sååå ohygieniskt, ush ush

13. Nämn 5 bloggar som du läser :)
Hanna
Jenilita
Therese

Lorena
MosterLotta

Kommentarer
Postat av: Matilda 18år & snart 2 barnsmamma

Så söta ni är!

2009-06-23 @ 11:09:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: cassandra

Ja det är verkligen ÅNGEST!=( Både telefon och kamera blev stulen, så där rök alla bilderna. Får väl trösta mig med att minnena i mitt huvud finns kvar iaf. Finns inte mkt annat att göra. Vad stor din lille kille har blivit, det går undan=) Kram på er!

2009-06-23 @ 23:12:04
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/
Postat av: cassandra

Ja det är verkligen tråkigt =/ Men men, kan inte göra något åt det nu. Jovisst tog de bilder på mig, med min kamera =/ hehe. Ja jag känner detsamma, Antonijo är 1 år nu, och jag fattar inte alls var all tid har gått hehe. Otroligt men kul =) Hmm, jag tror det var från Värnhem, för du gick väl där?=) Kram på er

2009-06-25 @ 11:39:09
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/
Postat av: Yasemin

du o liam blir bara sötare och sötare .. vi stannar nu i malmö och senare om jag får sålt min lgh utan att förlora pengar nu med krisen o såå så flyttar vi dit =)

2009-06-25 @ 14:15:00
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Zelfijes Mamma

så gullig du va när du va liten ^^ tihi

2009-06-25 @ 18:24:12
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Marilyn

vilken mysig blogg! :)

det roliga med din blogg är att min dröm är att jag ska få en son som ska heta Liam :)

Sen såg jag att din katt hette Cindy vilket min hund gjorde, vi fick avliva henne för nu exakt 1 månad sen.

men men,. sånt är livet

Ha en bra dag! :)

2009-07-17 @ 01:40:33
URL: http://melss.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0