Wiiiie solen kom fram ändå :-D

Gissa vem som tittade fram efter jag kom upp från tvättstugan? Jo SOLEN :) typiskt har ju såå mycket tvätt men men  tyvär får det andra vänta till i morgon. För nu sitter jag och äter müsli med färska jordgubbar


Efter jag ätit här och Liam också är nöjd (ammar) så ska vi ner i tvättstugan och hänga upp tvätten sen får det andra vänta till imorgon.

Fy vad jag vill ner till sjön och sola men jaa... där är tyvär föööör mycket sliskiga killar/pojkar som aldrig sett tjejer i bikinis förr så jag avstår tråkigt för ser ni..
 
Jag har alltså sjön precis över gatan :( men men .........

Nej nu ska vi ner så bye bye..

Kommentarer
Postat av: JENILITA

hej gumman!

Ush ja hatar sånna där typer!!!!! Hoppas allt e bra med dej o familjen vilket drömläge du har då men kan man bada i sjön?? Kisses

2009-06-03 @ 01:47:46
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0