Allt klart!!! Wihoo, äntligen.

Puuh nu är jag klar med ALLT!
Nu har jag :
♦ Diskat
♦ Dammsugat
♦ Tagit bort från borden
♦ Dammat
♦ Vikt tvätten
♦ Målat över lite skavt på "glasskåpet"&"tallriksskåpet"
♦ Och nattat Liam

Visst är jag duktig :) Nu är jag helt slutkörd i huvudet så nu ska jag gå in och lägga mig tänkte ta en dusch innan jag gick och la mig men jag orkar verkligen inte.. Blir ingen film iheller.. Klockan är för mycket ska upp tidit imorgon ska tträffa Jessica vi ska gå till Lek & Buslandet med hennes lillebror och självklart hennes lilla Evelina ska ju med också :) Så Liam får leka med Evelina :P
Nej måste nog sluta nu är riktigt trött.. Danne har fortfarande inte kommit hem ... han ska snart dra sig hemmåt skrev han så han kommer väl snart I Hope!

Sov gott..

p.s haha fan vad jag har skrivit idag då:/ men kul för det var ju inte liiite folk som tittat in idag :P hehe nytt rekord på VÄÄLDIGT länge. Men bara kul att ni tittar in :) Skriv gärna en rad eller två ;-) Och välkommen åter ;) :P


Kommentarer
Postat av: Danne Din Man

Joo NU har jag kommit hem eller för flera timmar sen.. Nu e du inte hemma.. så jag hoppas samma sak.. ;)



Älskar dig min skönhet.. //Din Man! <33

2009-03-29 @ 18:59:49

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0