Både jag och Liam sjuka :(

Bläää både jag och Liam är sjuka nu :( Danne var ju sjuk nu för ett tag sedan och jag trodde verkligen att vi skulle klara oss igen (jag och Liam) men icke antagligen för att jag sa " hoppas vi klarar oss denna gången också" jag visste det man ska fan inte säga något för det är då det händer. Ajja.. Jag har åkt på förkylning men Liam har åkt på både förkylningen och slemhosta :( Mammas lilla pojke <3 Men han verkar inte bry sig speciellt mycket han tycker bara det är jobbigt ibland när han får såndär jätte jobbig hosta där han hostar många gånger :( hehe låter så gulligt vissa gånger då han hostar också blir det liksom ååh så skönt i slutet haha ni vet typ när man ska nysa och det inte går så blir man så ååh *haha svår att förklara men gulligt är det iallafall :)
Och sagla har han börjat med ännu mer nu tror verkligen att det är tänder på G men han har ingen feber eller så.. Eller jaa det kan ju också va för att han är sjuk nu.
Hmm jaa.. här har det ju inte hänt så mycket vill ju inte göra så mycket nu när lillgubben är sjuk. Men åkte in en snabb väna till stan idag och bytade byxor och lite annat.. Imrogon ska vi bara at det lungt också. Ska gå till läkaren också imorgon med Liam.. Sedan ska vi bara at det lungt och mysa mysa mysa :) Är så mysigt ibland då Liam bar ligger riktigt och håller om en och riktitgt sådär burrar in sig i en och myser thihi mitt lilla hjärta är såå gooosig.
Nej nu ska jag ta och mysa lite med Liam han ligger här brevid mig i sin säng och biter så sina fingrar haha så ska ta honom och mysa nu..
Men ni får ha en fortsatt bra dag där ute


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0