Ensam hemma :(

Jaha nu siter man här själv. Svärmor var precis här och hämtade upp Daniel och även lämna mat till mig :) Fick bli Burger King Wopper Meal :) hehe ush fy vad jag börjat äta skräpmat inte bra Sandra!! Speciellt inte nu efter graviditeten man märker ju dock att man inte kan äta precis vad man vill längre för man "smyggårupp" hela tiden. Ajja det är ju faktiskt inte så värst länge sedan jag födde och jag ammar ju fortfarande så tycker faktiskt att jag får unna mig nu fram till sommaren iaf. Har ju som sagt fryst mitt träningskort tills dess.. Men om jag ska va helt ärlig så vill jag inte gå nere såå värst mycket lite på rumpan för den är ju J.Lo nu igen och lite på låren eller hmm jaa jag vet inte vill iaf. bygga upp det slappa till muskler hehe för nu dallrar det verkligen haha.. Usha!

Hmm jaaha.. nu ligger Liam i sin gunga ochgungar och lyssnar på någon musik som finns på gungan skit kass men jaa han är lugn iaf :) Skönt med lite fria händer ibland :)
Jaha nu är jag slut i huvudet så Bye bye sålänge


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0