Grattis till Magnus

Hehe japp jag hade fel.. men glad blev jag iaf. att det iaf. blev Magnus som vann.. (Gillar ju inte Laila som sagt)
Men jaa som sagt har ju inte sett hela programmet och som det såg ut idag på den dansen Laila o Tobias gjorde så trodde jag ju att de gjort sådär bra ifrån sig hela tiden också och att svenska folket tyckte om dem men jaa de gillar väl heller inte den där blonda ragatan som tar med söta tonårspojkar i idol för att hon är så kåt i dem :-/
Nej men som sagt STORT grattis till Magnus :)

(bild lånad från expressen)

Kommentarer
Postat av: hanna

ja klart lailas sista dans var obeskrivlig..det gjorde nästan ont i hjärtat!men magnus är ändå värdig vinnare enligt mig..ja ja allt löser sig med småsteg.jodå..hon mår bra..hon lever livet för fullt..och jag vill bara ha ut henne!! hihi..

2009-03-28 @ 12:39:13
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Leinda

de va gött att han vann :P

2009-03-31 @ 09:24:22
URL: http://leinda.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0