Känner mig hängig :(

Sorry att jag inte skrivit. Men ush är såååå frukttansvärt trött och mår inte bra.. känner mig sjuk/hängig tror det är för att jag bara sovit 3-4 timmar.
Ska nog gå och lägga mig i sängen och se på filmen jag har pratat om nu ett antal gånger hehe.. Ska försöka få med mig Danne också så att hela familjen ligger samlad och myser i sängen :-) Liam har vaknat och somnat om nu i 2 timmar hehe.. Nu ligger han på Dannes mage och tränar benen haha han sparkar så mycket och flaxar med armarna haah så får han sån konstig min haha,, min lilla gulleplutt <3
nej sorry boys and girl men jag orkar verkligen inte skriva mer mitt huvud känns som det ska sprängas snart av värme. Men jag kanske skriver lite senare annars återkommer jag imorgon :)
Annat fall så säger jag godnatt sov så gott och dröm sött. Ha en bra dag imorgon på jobb/skolan ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Sandra!

Vad fin du har gjort bloggen! Kul för er att ha och alla andra att läsa. Även för Liam då han blir äldre =)

Krya på dig!

Kram, Lena (Lottas kompis)

2009-03-30 @ 13:07:02
URL: http://vidulin.blogspot.com
Postat av: hanna

det var mys..

Believe me!!!

2009-03-30 @ 14:11:46
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0