Så nu ska jag vila lite

Ja nu har man tittat på Robinsson, Jag vet vad du gjorde förra lördagen också har jag även varit så duktig att jag dammsugat, diskat och nu ska jag ta och vika tvätten som vi tvättade igår.
Jag va ju så duktig igår när jag vakna att jag gick ner och tittade om det fanns någon ledig tvätt-tid och det fanns det redan då så jag sprang upp och tog tvätten vi hade i skåpet hade ju 2½ påsar med bara sängkläder som vi skullat tvätta för bra länge sedan haha men det blir aldrig av så igår tog jag tag i saken och tvättade 2 påsar så nu har vi bara ½ påse kvar. Men jaa så hann ju inte allt tvätta så vi har hela lägenheten full med sängkläder haha... så måste vika ihop dem nu så man får iordning här. Men först ska jag andas lite och äta mina coctailgurkor fattar egentligen inte hur jag kan käka med? har aldrig gillat saltgurka men nu ÄLSKAR jag det. Eller ja bara de där coctailgurkorna de är ju sååå satans goda :) Och det får inte vara från vilken affär som helst det är endast LIDL's som gäller fyyfan vad gooda dom är haha :)
Nej nu ska jag som sagt ta och vila lite sen viak lite och sen får jag se om jag lägger mig i sängen och myser med Liam och tittar på den där filmen som jag prata om förut (My best friends girl)

See ya


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0