Sorry och Godnatt

Hallo!
sorry att jag inte skrivit tidigare, kom hem vid 20-tiden sen kom pizzan så vi käkade och efter pizzan måde jag dåligt igen så som jag mådde igår :/ Tror att det är för att jag har varit fruktansvärt trött nu de sista dagarna.. Men tänkte faktiskt gå och lägga mig nu så man kanske är lite mer utvilad imorgon. var ju som sagt i stan idag bytade tillbacks byxorna jag köpte på Cubus :/ andra paret jag bytte köpte deras harembyxor i stlk 36 först för jag trodde jag hade den storleken men de satt ju jätte löst upptill så va tvungen att byta till en mindre storlek så när jag kommer hem och testar dem så var de ju alldeles för taighta vid vaderna så jag hade typ blodförstoppning från vaderna och ner till fötterna så det var ju bara att lämna tillbacks dem också men jaa vad skulla jag köpa nu då? haha så det blev att jag köpte en mörkblå mysdress (ska ta bild på den någon dag och lägga upp) också blev det ju självklart kläder till Liam :) en jätte söt body där det står "with a licence to charm" sååå underbart sööt också blev det ett par jeans :) 99:- fick jag ge för det Billigt säger jag :)
Kommer också upp bilder på det ;-)
nej nu ska jag gå och snutta kudden. Sov så gott där ute


Kommentarer
Postat av: evelina

om inte en upplevelse då? :) Det får kosta runt tusenlappen. Snälla kom på nåt! :D

2009-03-31 @ 15:08:51
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0