Testar mobilblogga :)

Godmiddag mina vänner! Vet egentligen inte vad jag ska skriva? Hmm.. Ja.. Både jag och Liam är fortfarande på bättrings vägar (skönt) hmm ja.. Idag ska vi bara ta det Lungt igen vill ju inte gå ut så mycket nu när liam är sjuk. Juste Fyfan säger jag bara har varit hur fint väder som helst nu hela veckan också börja det snöa igår innan vi gick och la oss och nu ja nu ligger det skit mycket snö på marken Fy vad man blir sur. Men men det är säkert för att Danne ska ut imorgon haha.. Skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: zandra

Det första man såg när man kom in var er super söta son ..Jätte söt ! Jag fick en dotter 10dgr efter er , hon var 5v tidig :) Ha en toppen dag!

2009-03-27 @ 12:40:10
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: zandra

Tack :-D

Vi bor söder om sthlm, ni då?=)

2009-03-27 @ 14:12:50
URL: http://zandrax.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0