Våren är kommen :)

Godmiddag mina vänner!
Allt bra med er? Här är allt fin fint, lite trött men.. det går :)
Idag vakna man vid 12-tiden av att vaktmästaren ringde på dörren.. Han skulle mäta fuktskadan igen ï vårt vardagsrum och såklart var det inte torrt haha det ligger fortfarande på 130-140 och det får typ högst va 80 haha blir knäpp. Så det är alltså fortfarande hål i taket och som tur var så var de där gubbarna fortfarande kvar som fixar taken kvar här i området så de kom hit och fixade det med det samma så nu ska vi få hit en jävla värmefläkt som ska torka skiten så det går lite snabbare för han mena på att nu har vi väntat så länge åååh TACK OCH LOV tänkte, vi har bott i denna lägenhet i 2 år nu och denna skadan fanns redan här när vi flytta in och vi blev lovade att de skulle fixa den innan sommarens slut då 2007 när vi flyttade in. Och sedan har det inte hänt något, jag ringde sådär 20 ggr men inget hände och sedan kom jag på att jag är ju med i hyresgästföreningen så jag ringde till dem och fick pratat med en Kent och han har tagit hand om mitt ärende nu i ca. 4 månader tror jag det är :S och efter han ringde till dem så har de fått eld i röven här.. Tack Kent haha han läser inte min blogg men han ska verkligen få ett stort tack kort såfort allt är klart här.. för utan honom så hade jag aldrig fått något gjort här för de(mitt hyresbolag) lyssnade ju inte på mig under de här 2 åren som gått. Men men nu är det snart klart så då kanske man kan få ommålat här snart som de lovat (vi ska få nya tapeter i hela lägenheten av bolaget)
nej nog pratat om det.. har inte tid att sitta här och dega vädret är ju helt underbart ute så ska ta på mig och gå ut lite med Liam tänkte jag. Min lilla älskling (Danne) ligger i sängen med 39 graders feber, hosta och snorig näsa:( Min lilla sjukling <3 Jag hoppas och ber till gud att jag och Liam klarar oss denna gången också, ammar ju honom fortfarande på "heltid" så förhoppningsvis så klarar vi oss?!!!!!
Nej nu drar jag mig. Ni får också ha en fortsatt bra dag där ute.

Tog en bild ifrån min balkon hur fint solen står på idag :) Myspys!
Äntligen är våren kommen :)
Hoppas det är lika fint väder på min födelsedag på Torsdag!!

Fyfan vad balkongen är "smuttsig" ska verkligen be om färg till den nu också av hyresvärden blää vill ju sitta i en fin balkong till sommaren

Kommentarer
Postat av: Leinda

Helluu

Jo då det gick bra på bvc =)

han vägde 5540gr nu fan va de går fort assa!

härlig bild från balkongen

har de blivit någon promenix för din del ida?

kramar

2009-03-17 @ 17:17:08
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: hanna

tack så jätte mycket!!! :)

2009-03-17 @ 19:40:57
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Leinda

okii sjön de lät mys vart bor du om du har en sjö i närheten ? :P

har du sett att Andreas fick Liam te andranamn? :)

tyckte de va fint!

ja du ida har de nästan ba vart bvc typ promenad dit o hem sen ba slappat :9



kramen

2009-03-17 @ 20:03:31
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Hey gumman!!



Hoppas allt e bra med er! Åh va härligt med nya tapeter! det gör så mycket!! haha klart ja tar med er:) liam kan gå som handbagage till o med hehe, Ja det e lite annolunda i usa men samtidigt efter ett tag så spelar det ingen roll vart man åker det är samma sak överallt igentligen men det e skönt med lite miljö ombyte!! Ja e så trött att ja nästan somnar framför datan här haha ha det så gott så länge sweet dreams bamsekramar

2009-03-18 @ 00:18:41
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0