"Sandra klockan halv 7 på morgonen"

Halloj mina vänner!
Sorry att jag inte skrev igår som jag "lovade".
Iaf. helgen har varit helt okej i fredes åkte vi som sagt till sisjön och kollade gungor men där fanns ju NADA så vi åkte till backaplan där vi redan sett en och den blev det :)  En Fisher Price Ocean Wonders Aquarium Cradle :)  1599:- kosta den kanske lite mycket men SÅÅÅ VÄRD vart ända öre! Rekomenderar verkligen att köpa en gunga behöver kanske inte va just den men KÖP! Så fort Liam sätts i den så sitter han och pratar (jollrar) eller så sitter han helt tyst och äter på sina fingrar och tittar på tv och tillsist så somnar han haha* alltså det har inte varit någon gång som man satt honom i den som han inte har somnat hehe. skönt faktiskt att man kan underhålla honom fast att man inte bär på honom för ush aj aj aj mina armar värker han börjar ju bli tung vårt lilla mirakel hehe.

I lördes var vi bjuda på middag hemma hos Ida och Ersin (Daniel's barndomskompis). Mycket trevligt och god mat. Kul nu när de bor tillsammans så vi alla 4a kan umgås. Längtar bara tills vi flyttar så vi bor närmare varandra. Har även bestäm med Ida att gå och träna med henne efter min "frystid"(har fryst mitt träningskort i ett halvår) är över sen ska vi träna tillsammans :) Nice slippa gå ensam :)
Innan vi stack till Ida och Ersin så åkte vi inom Daniel's mormor för at tacka för gungan, det var ju egentligen meningen att vi skulle handla den själv men svärmor och svärmors-mor ville ge Liam den. Tack tack! =D

I söndags gjorde vi inget alls tog det bara lungt och igår likadant.
Har vänt på dygnet nu igen, men det är Liam som håller mig vaken eller jaa inte nu nu sover han men han somnar inte förräns 3-4 på nätterna och då är jag övertrött så man ät pigg igen haha ajja, tänka bara uppdatera bloggen sen ska jag också gå och lägga mig nu har Liam sovit i ca. 3 timmar så nu vaknar han om 2-3 timmar och vill ha mat, inte för att det gör något ammar ju fortfarande. Och han ligger precis brevid mig fast i sin egen säng (har ju tagit bort ena kanten på hans säng och sänkt den lite så nu ligger han på samma nivå som mig och Danne och i sin egen säng. Så när han vaknar och vill ha mat så behöver jag bara sträcka mig och ta honom till mig och sedan lägger jag honom vid bröstet så han får äta och undertidn så somnar både jag och Liam så det är skönt att han är så. Så han inte vill upp o skutta hehe
Nej nu vet jag inte vad jag skriver längre haha sorry om det blev lite förvirrande inlägg men jaa vi kan kalla det för "Sandra klockan halv 7 på morgonen"

Nej men nu ska jag som sagt försöka sova men ni där ute ha en fortsatt bra dag!
Puss och kram på er

Har filmat lite med mobilkameran som jag tänka lägga upp.

VET OM ATT JAG LÅTER FÖRDJÄVLIGT TÖNTIG OCH BLA BLA BLA MEN JAA, DET ÄR ÄNDÅ INTE DET NI SKA LYSSNA PÅ. *HAHA

Min älskade son <3
 

Liam pratar/skäller haha
 

åååh mamma älskar dig sötnos <3
 

Liam gungar i sin nya gunga :)
 


juste som ni ser så har jag gjort en ny design vad tycks? eller jaa.. är ju inte Helt klar än men vad säger ni änsålänge?

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi, vad söt han är!

2009-03-10 @ 11:54:27
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Leinda

åh gud vilken sötnos och vilket leende han har :P



2009-03-10 @ 20:34:03
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: Leinda

hehe asså där ser man :P hur lång är Liam då?

Läste om den där gungen ni köpt..

funderar med på o köpa något sådant så man kan få lite lugn o ro i bland.. men den funka för er? =)



kramar Linda

2009-03-11 @ 11:50:33
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: Jenilita

vilka underbara ögon o mun han har hehe det e inte klokt va fort han har växt! det va ju inte längesen du fick han!! Otroligt söt liten Prins

2009-03-15 @ 16:50:21
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita

vilka underbara ögon o mun han har hehe det e inte klokt va fort han har växt! det va ju inte längesen du fick han!! Otroligt söt liten Prins

2009-03-15 @ 16:50:25
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0