Haaaj Kaaaaj

ja, tetstade ju att mobilblogga förut och jag fick inte plats med mer text därför jag inte kunde skriva mer men jaa som sagt det har ju snöat här inatt så här är ju en del snö/slask nu på marken:@ var ju så fint igår men som sagt det är säkert slask nu bara för att Danne ska ut imorgon haha.. :P
hans vänn Ersin blev 30 år nu för några dagar sen så de ska festa lite imorgon. Och jag och Liam får sitta hemma :( haha nej vill verkligen inte ut. Ammar ju fortfarande men fast om jag inte hade ammat så hade jag ändå ine velat gå ut kan inte tänka mig lämna bort Liam, inte än iaf. Haha undrar om jag någonsin kommer klara det?! haah bara idag när hjag va nere i tvättstugan i 20 min så saknade jag ihjäl mig på honom kännde mig så tom :/ snacka om att blir "beroende" av sitt lilla liv.
nej ush mår illa när jag tänker på att lämna bort honom.. hmm ajja...
hmm nej nog om det nu..
har ju förränsten bokat dop nu till den 17e maj men det är inte säkert vi kan ha det då eftersom kyrkan inte hade någon lokal som man kan kunde hyra och eftersom det inte är så lätt att hitta lokal och de flesta är antingen svin dyra eller så är det fulllbokat hmm får se när dopet blir av egentligen?! Hoppas verkligen att det blir innan Juni för då är ju Liam ett halvår och jag vill ju att det ska bli av nu nu nu..!!!
Men som sagt lokal som avgör :/ vi är ju 50 personer och det är utan vänner :/ Så det är ju inte så att vi kan trycka in oss i en lägenhet precis haha..

Nej nu måste jag sluta blev ju helt till mig nu, såg precis Laila & Tobias dansa sin sista dans i Lat's dance och jag säger bara FYFAN vilken show. Riktigt grymt gjort!!! Har ju iof. inte sett så mycket på let's dance tidigare och detta var den första dansen jag såg idag.. så får se nu på "Världens stakaste man" dansa nu också haha.. Men tror nog att de inte kan överrösta Laila's sista nummer där fyför vad bra det var.
Gillar egentligen inte alls Laila men just nu säger jag bara You Go Laila! Heja heja heja!!
__________________________________________________________________________

Såhär gosigt lägger sig Liam minst 2 ggr om dagen för att mysa :)

Liam ligger i vagnen och äter på sina fingrar

Jag igår ser ni vädret häärligt!! Och nu snö :-@


Kommentarer
Postat av: evelina

Glömska jag glömde svara på din kommentar! Gud vad roligt och hitta dig här, och grattis till eran Liam, han verkar helt underbar, vilken snygg liten kille :D Hur hamnade du i gbg? :)

2009-03-28 @ 00:56:51
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/
Postat av: evelina

Glömska jag glömde svara på din kommentar! Gud vad roligt och hitta dig här, och grattis till eran Liam, han verkar helt underbar, vilken snygg liten kille :D Hur hamnade du i gbg? :)

2009-03-28 @ 00:56:59
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/
Postat av: ♥Tuzz o Kotten!

Ååååååh vad fin han är!!! :) Han har en likadan nalle-overall som ligger i lådan här hemma och väntar på kottens ankomst. :)



Kul att du tittade in hos mig, välkommen tillbaka!



KRAM

2009-03-28 @ 07:25:48
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0