Helgen

Nu har man inte skrivit på några dagar..
Först och främst vill jag säga tack till alla som grattade mig :) Som sagt så gjord vi inget speciellt på min födelsedag eftersom jag fortfarande ammar. Men om jag ska va helt ärlig så tyckte jag bara det var skönt att umgås med min egen lilla familj. Sedan i fredags så kom svärmor med smärmors-mor och fikade och grattade mig.  Sedan i lördes så åkte jag in till stan med Liam och träffade Jessica¨. Handlade en del kläder :-)  fick ju lite pengar av mormor morfar svärmors-mor pappa med familj och Daniel's bror :) TACK alla för pengarna. fick ju ett guldhänge med två hjärtan utav Daniel lägger upp bild sen ;)
Hmm jaa sedan nu igår söndags kom min pappa Malle och min 3 brödrar upp hit :D såååå undebart kul att ni kom upp :)Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång.
Idag har vi inte gjort så mycket var nere och hämtade ut ett utav våra paket med kläder som vi beställt, blev väl lite besviken för de 3 plaggen som jag mest såg emot efter sagg som en potatissäck och såg ut som jaa gud kom och hjälp mig haha ush. men men bara att skicka tillbacks.
Nej nu vaknade Liam igen så måste ta honom han har blivit lite förkyld och har fått en hemsk hosta lilla gubben ♥


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0