uttråkad

Blää kan man bli mer uttråkad? Finns absolut inget på tv och jag är sugen på något men vet inte vad? Har precis ätit 5 skivor Lax och 2 dumleklubbor men är fortfarande sugen på något :/ Ska man orka ta på sig och gå ner och handla?!
hmm..
Snart är det ju dags också för att släka ner kl,20.30 kommer Earth hour till sverige ju.. Ska du släcka ner?
Jag släcker ner lägenheten men inte tvn och datan (har ju bärbar så kan bara dra ut datan ;))
nej ska se om jag jag orkar resa på min feta rumpa och dra mig ner till affären.. åååh neeej nu kom jag på att jag glömt bort att jag skulle ner till affären o handla aftonbladet idag för nu finns ju Disney filmer som man kan köpa med ju :) aah får hoppas det finns kvar någon om jag går ner eller om det finns imorrn?!
ajja men vi hörs senare see ya later alligator

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0