Lite upd. :-)

hallo
vet att jag är dålig på att skriva men jaa som sagt Liam går före. han har ju börjat vara vaken typ HELA dagar nu och är väldig mammig och vill ha all uppmärksamhet och jag som älskar mitt lilla barn till max umgås/busar/leker osv. med honom hela dagarna långa. Faktiskt riktigt kul för han utvecklas så mycket för varje dag som går han får nya ljud/läten, han upptäcker nya saker och får sådana uunderbart sööta miner haha lillgubben.
Har faktiskt inte gjort så mycket annars.. hade ju som sagt min älskade familj här förra helgen eller ja inte hela familjen det var ju mormor & morfar, moster Victor och min lillaprinsesslillasyster Amanda :-)
ååh det är alltid lika mysigt att få besök ifrån malmö.. men jaa saknar En person fruktansvärt mycket som jag önskar kommer upp snart!!??!! Mår inte alls bra över att det blivit "såhär" och förstår egentligen inte varför i just DETTA "skedet" eööer hur man säger.. men .. skriver ej namn eller kön men som sagt hoppas den personen vet vem den är. (om den nu läser min blogg? hehe)

Nej nu ska jag inte deppa ihop .. :-)
Som sagt har inte gjort så mycket bara varit ute och gått lite. Och idag var Tomas ledig och eftersom vi har sådant underbart väder så tänkte älsklingen och Tomas att de skulle testa att fiska lite, så jag och Liam följde med. Men det blev ju såklart inget napp hehe men trevligt var det iaf.

Imorgon hmm jaa hoppas på fint väder så man kan gå ut och gå lite och ev. träffa Jessica och Evelina kanske?!
Nej nu börjar klockan ticka iväg så får väl ta mitt "natta"spel på king nu och sedan gå och sova.
Ni där ute får ha en fortsatt bra helg och va rädd om er

Kommentarer
Postat av: Liams Pappa

Inte deppa nu bebis min! Jag Älskar Dig iallafall. En person som bryr sig om dig och de jag ;)



<33 Kyss ;*

2009-05-02 @ 17:01:14

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0