20 Oktober-09

Godmiddag!
Vaknade vid halv 9 men gick inte upp förräns vid halv 10 både jag och Liam älsar att snooza ^^
Tog iaf. tempen på Liam innan vi gick upp och 38.8 visade den igen :/ suck igår efter jag skrivit inlägget så tog jag tempen igen på honom och då hade han 36.6 alltså ingen feber så jag blev glad och tänkte skönt då var det bara en endagsfeber men nej nej 38.8 idag igen !! Wiho* funny.. hade ju tänkt gå till öppna förskolan.. men men.. får bli en annan dag.

Just ligger Liam i sin gunga och sover ♥ mitt lilla hjärta. Idag är han verkligen medtagen utav febern, stackaren

Så jaa idag blir det bara till att stanna hemma igen,, men idag är det ju vet ej om jag ska se på Betty eller plastikkirurgerna? men iaf sen är det Desperate Housewife kl 21 och den  Hell's Kitchen kl 22 =) sen blir det korsord och sedan sängen ^^

Kvällen klar,, nu ska jag bara bestämma vad vi ska äta ikväll.. ???? Någon som har något tips?

Nej f*n kom på att det är Andra avenyn ikväll också :/ hmm ajja får se det imorgon eller efter HK

nej nu vaknar Liam snart så jag avslutar här nu men ni får ha en fortsatt bra dag.. Puss o kram på er

Får ju inte glömma att skriva Grattis i efterskott till min älskade största lillebror Alex som blev hela 11 år i söndags den 18e Oktober :) Grattis på födelsedagen hjärtat ♥ älskar dig


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0