Är i Sthlm df dålig upd.

Hello mina friends!
Sorry att jag ej skrivit på ett tag,, åkte upp till Sthlm i tisdag och innan dess blev det en del springandes i stan för att hitta en overall till Liam och lite annat.

Iaf. nu är vi i sthlm/nynäshamn. Har sååå kul det är så kul/mysigt att va här med Tessan :) Älskar dig gumman <3 Åker hem på onsdag så jag skriver mer då eller jag efter det.

Nu ska jag sätta mig framför tvn tillsammans med Tessan och Ricky.
Saknar dig älskling :( både jag och Liam, men snart är vi hemma igen♥Älskar dig papi♥


Ciao ciao

P.s måste bara säga att Liam har fått 3 nya tänder :)
Nu har han de två där nere och de fyra framtänderna där uppe :D sötnosen♥


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0