updatering med bildbomb

Hello!

Ja man har ju som sagt inte skrivit så mycket nu på ett tag..
Åkte ju som ni vet upp till stockholm den 29e till min älskade barndomsvänn Therese.
Jag/vi har haft det så roligt och mysigt :) fick äntligen träffa Therese's mamma Ninni som jag inte träffat på ca.. hmm 8-10 år?! riktigt kul att få se henne. Måste ju även skriva grattis till henne och hennes man :) De gifta sig nu i fredes, synd att jag inte kunde stanna längre så man hade kunnat gå på brölloppet men men..

hmm jaa.. som sagt det var riktigt mysigt och roligt att få träffa min gumman <3
Hoppas att du/ni snart kommer ner till oss!!!!!!!!

Kom hem i onsdags den 14e och sedan dess har vi inte gjort något speciellt.. bara tagit det lungt, busar och lekt med Liam. Eller ja i fredes var vi hemma hos babcia (Danne's mormor) där käkade vi pizza och lite kakor :)
Sedan i lördags åkte jag och köpte en ny vagn :)
Har länge letat efter en trehjuling eller fyrhjuling med svängbara hjul och nu hittade jag en Firstwheels på blocket för endast 500:- med en skit fin nästan oanvänd åkpåse och regnskydd. Så det nappade jag på Direkt!

Är nöjd med vagnen så men ändå inte på ett sätt ?! är ju så van vid min andra lite spaciga vagn men denna vagenn är super skön att köra i stan och så så det är min extravagn :) Kan ändå inte köra firstwheel'en nu i vinter med snö och så så...

hmm jaa vad har mer hänt i veckan ?!

Var på ikea i tisdags med Liam, älsklingen och svärmor :) gick runt och tittade lite och käkade lunch, fyför vilken underbart goood beinesås (stavning?) de har på IKEA :O super good verkligen!!! Tänkte köpa med min lite hem men tyckte priset var lite väl dyrt för en sådan lite burk :/

Och igår var vi på BVC så Dr. Ekvall fick titta på Liam och allt såg jätte bra ut och hon tyckte han var aå duktig som tog så fint på sakerna. Vi vägde och mätte honom också och nu väger lilleman 9070 gram och är 75 cm lång och huvudomfånget är 45.5 cm ;) min stoora fina lilla kille ♥

Nu blir det en såndär härlig bildBOMB ;) Enjoy!
-------------------------------------------------------------------
Lite ego-bilder haha inte ofta man lägger upp det ju så får bjuda på dessa

Tågresan till Stockholm

Fika på ? Therese, Liam Jag och Therese och Kim och Mickis

Älsklingen

Liam på äventyr och äter gröt

Fika på Kullsta (om jag inte säger fel nu?)
Första bilden: Ego (jag)
Andra bilder: Kim och Mickis
Mittenbild: Min favorit♥♥
Tredje bilder: Ninni (Therese's och Mickis mamma)
Fjärde bilder: Therese

Älskar dig mitt allt♥

Står och väntar på Therese för hon skulle "möta sin Mickis för att ta ett hårband" ^^ haha

Liam gungeligungar :)

Liam på upptäckningsfärd

Mamma och son♥

Liam sitter och river toalettpapper i tusenbitar

På "kalas" hos Kian (Therese'e och Mickis lillebror) men fick ingen bild på födelsedagsbarnet =/
Första bilden: Mickis, Kim och Madde
Andra bilden: Lilla sötisen Lucas
Tredje bilden: Therese och hennes pappa
Och som ni ser en glad Liam på fjärde bilden och sedan jag och Liam på sista bilden fråga mig inte vad jag gär med håret ? haha

Sötnosen busar

Liam och Embla lekte så fint tillsammans

Embla, Therese, Kim och Mickis

Pendeltåget från Nynäs till V.Haninge

Tåget hem

Foto från tågresan hem

Trött Liam på tåget hem

Liam har "trillat" och vägrar resa sig upp själv så där låg han i 10-15 minuter haha

Puss mamma

Älsklingen badar för hmm typ 2:a gången själv vilket han Älskar ^^

Tittut i badet

Mammas pojke Älskar att bada

Gos i handukarna

En trött Liam efter badet

Mamma har ögat på dig hjärtat

Den nya vagnen


Kommentarer
Postat av: Bella

Jätte många fina bilder =) Verkar som du hade kul Sthlm, du får läsa min blogg och kolla bilderna på mig och Therese idag, hihi :D

2009-10-15 @ 22:51:57
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

har di köpt en ny vagn? :)

2009-10-21 @ 13:35:50
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0