16 Oktober-09

Herregud nu kom det en släng snö här också OKTOBER!!! det är Oktober och det snöar REDAN!!!!!
Men jaa sm sagt så var det inte så mycket och det har ju regnat hela natten så det blev ju inte att det la sig.. men mysig syn var det iaf. :) Längtar sååå nu till jul..

Har börjat fundera på Liam's kalas och vet inte hur jag ska göra och när?
Jag har ju en släkt på närmare 40-50 personer typ okej inte nu för att alla skulle komma men bara min familj alltså mamma, pappa, respektive och syskon är vi 13 st sen har vi mormor & morfar, Lotta & Victor och hmm sen vet jag inte om någon mer kommer och sen är det ju Dannes mamma, bror och mormor så det blir ju upp emot 20 personer :/ och det går ju inte får inte plats med alla på en och samma dag..
Men jaa som sagt vet inte ens om alla kommer..?!
Jobbigt!!!!

Och nu är det ju också hög tid för mig att skriva in Liam på dagis.. Och jag vill ju VERKLIGEN INTE ha honom här i B-sjön.. så håller på och letar efter bra dagis vilket är en djungel det med..
Men nu har jag hittat ett men det ligger ju såklart inte i vår komun så måste ringa till stadsdelsförvaltningen/stadsdelsnämnden (eller vad det nu heter) och fråga dem om jag får lov att söka i annan konum och om de kommer betala det.. grrr* hoppas verkligen på att de går med på det..!!! Jag har faktiskt fastnat för det dagiset nu.

PLEASE håll tummarna för mig på tisdag.. ska ringa dem då.

Måste ju då dock också berätta :)
Liam har fått en "kusin" :-D

Den 11/10-09 kl. 06.30 fick Danne's kusins dotter fick en liten pojke som ska heta Pszemek(vad de sa senast) GRATTIS till er eller ja på polska får vi ju skriva.. Gratulacje dla chłopca

Visst är han söt :) lilla hjärtat♥
Vi längtar så tills vi får träffa er alla. Och ni träffa Liam för första gången också.

Nej nu ska jag gå och busa lite med hjärtegullet ♥ ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Bella

Aah, så bra =) Hehe, så gulligt, hur många steg har han tagit själv?



Tack så mycket, jag får fråga Cassandra hur hon gör så jag också lär mig :) Hehe, aah.. Ne det var vanliga blåa påsar, typ små soppåsar eller något :p Vi hade jätte kul =) <3



Förresten du får tänka snabbt angående kalaset ju så att man hinner planera lite =)

2009-10-16 @ 17:27:56
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: pia

kikar in o lämnar en liten kommentar..måste ju börja med att säga att din lilla Liam är ju såå himla söt:) sen en fråga, du har en svart typ mössa/keps till Liam..vart har du köpt den?den e ju jättecool..bor ju sj i utlandet så här finns dom ju inte men om den e köpt i Sverige så får jag köpa en sån när jag kommer hem dit, har ju sj en sån på 6 mån:)

Ha en fin dag!

/Pia

2009-10-17 @ 12:25:46
URL: http://metrobloggen.se/piaayd
Postat av: pia

tack:)..joo HM finns ju i Istanbul tror jag men vi bor ju i Alanya, ca 15timmars bussresa härifrån..hehe så det är ju ej så nära..så köper jag ngt från HM så brukar jag beställa via nätet o få det nerskickat hit..:) men såna där mössor har jag ej sett på webben så det var därför jag frågade men bra att veta iallafall att dom säljs i butik hemma i Sverige.

Kan säga att vi här i alanya har iaf fortfarande varmt, runt 28 grader på dagarna så man går ju fortfarande i flipflor skor, linne o kjol..hehe..hört att ni har fått lite snö hemma i Sverige i veckan..:/..låter ju mindre kul!

2009-10-17 @ 13:09:45
URL: http://metrobloggen.se/piaayd
Postat av: Lotta

Hej gumman! Visst é det härligt att planera barnkalas? Jag är på praktik precis när han fyller år, så jag är lite osäker på om vi kan komma. Men vad önskar Liam sig i 1-års present då? "Kusinen" är jättesöt, men var det så att de önskade sig en flicka? Rosa filten var avslöjande.... Ha det bra gumman och ge Liam en bamsekram från mig o Vic!!!

2009-10-17 @ 21:45:23
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: annelie

Hey!

ja det var ett tag sen, inte orkat skriva och göra så mkt än att "rehabilitera" :) Men det är jättebra med mig nu, börjar återfå rörligheten äntligen, enda som är stelt fortf är armarna, kan inte sträcka upp dem så högt men annars så börjar allt återgå till det normala.

Hur är det med dig då?

kram!

2009-10-18 @ 11:28:58
URL: http://netmag.se/bloggar/annelie
Postat av: Annelie

Ja äntligen! låg som en död fisk i 1 veckastid :P

Hur är det med liam då?:)

Kram

2009-10-19 @ 07:19:23
URL: http://netmag.se/bloggar/annelie

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0