19 Oktober-09

Halloj!

Här sitter jag igen med Yatzy på ena sidan och mitt cafe på andra sidan.. vänar på att min mat ska bli klar.
HAHA vilken jäkla nörd jag blivit på det där spelet alltså hahaha.. Du skulle aldrig sagt något Therese om att jag skulle starta sådant!!! haha*
Ajja det är kul iaf. men tråkigt bara att man får vänta så länge på maten =/

Men men..

Igår var jag Liam, Jessica, Evelina och Jesica's lusin ute med barnen. Det var kul kul men lite tråkigt ändå hade för mig att det fanns mer att göra på den lekplatsen?! Men men barnen fick "springa" omkring lite och "bygga sandslott". Jag hade tagit med mig spann och spade till barnen och Jessica visade Liam hur man skulle göra och jaa snabblärd som sin mamma är han ^^ han sig med det samma hur man skulle göra eller ja han fattade liksom att man skulle gräva ner med spaden i sanden för att ta upp gruset och sedan lägga det i spannen men jaa han fick ju inte så mycket grus i spaden bara hehe, men han tyckte det var kul iaf. =)

Efter lekplatsen gick jag och köpte mig en pizza som jag åt två slitzar utav sen va jag mätt :/
Sedan kom Danne hem vid hmm 19-20 tiden?! Så vi satt i soffan och mös och tittade på tv lite sedan så var det sängen.

Eller jaa innan dess upptäckte jag att Liam hade feber 38.9 stackare.. idag har han haft 38.5 nästintill hela dagen. Alvedon på honom verkar inte fungera alltså sist då han fick tand och han hade feber hjälpte ju inte alvedonen då heller :/ hmm men jaa nu under dagen gick nog febern ner lite vi gick en lång runda ända bort till kortedala sedan hem igen.. Ska ta tempen sen igen på honom nu ligger han och sover..

Det är det som är så roligt med Liam också han har varit som sig själv idag om inte mer glad och piggare alltså man skulle Aldrig kunna tro att han va sjuk om jag inte sagt något. :) min lilla gullis <3

Mitt hjärta snuttar

En glad Liam =)

Här ser man nästan alla tänderna

Liam och Evelina i den stooora gungan

Sötnosar

Liam med 38.9 graders feber, ser han sjuk ut?

MItt hjärta mitt allt ♥



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!! Tack så mycket, fick det gjort tillslut :D Ja, just nu tar jag 200:- för nytt set naturella/franska/glitter. Så gullig Liam på den sista bilden :)

2009-10-21 @ 11:50:37
Postat av: emma

vilka goa bilder du hade på de små:)

hur är de med er idag?

kram

2009-10-22 @ 10:32:06
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0