Grattis till mamma/mormor <3

Hejsan mina vänner!
Kan börja med att skriva Grattis till världens bästa mamma och mormor!!
Yepp idag blir min älskade mamma 43 år ung :) Önskar dig en underbar dag massa kärlek ♥


Dagen startade med att man gick upp vid halv 10 wow fick sova en timme mer än valigt ^^ skönt men fortfarande trött, men det är ju så med en liten ;)

Danne gick precis när vi gick upp.. Vi (jag och Liam) skulle egentligen följt med men klockan blev för mycket så han fick åka själv. Hjärtat ♥
Så efter Danne åkt så gick hag och Liam upp och åt frukost och sedan började jag göra mig iordning och när älsklingen var klar hos läkaren så träffades vi på kortedala och handlade mat till Liam.

Sedan gick vi ner till medborgarkontoret för att hämta lapp om ansökan till dagis. Men på den kvinna i receptionen lät det som om det absolut inte kommer gå och få Liam på dagis i Partille kommun :/ men hon sa att de håller på med massa nya grejer nu och det den kvinnan i telefonen sagt till mig Kanske kunde stämma men isåfall att det blivit nytt precis, att det inte kommit ut än till så många?! Hmm iallafall så skulle hon kolla upp saken åt mig och höra av sig till mig så det var ju snällt :)

Efter allt så åkte vi hem igen och nu sitter jag här och Liam busar och Danne ligger och vilar, ska gå in och väcka honom nu.. Så ni får ha en fortsatt bra dag. Puss och kram på er där ute i kylan**


Kommentarer
Postat av: Natta

Ja, jag börjar se mig själv i dagar med oändligt omhändertagande av en annan liten människa och med lite sömn hehe, men jag läääängtar!!!



Du har likadana ögon som din mamma =)



Puss på er!

2009-10-23 @ 21:22:10
URL: http://ialsohaveadream.blogspot.com/
Postat av: Bella

Tack så mycket allihopa =)

Sandra: Dem är rätt så lika, lite annorlunda. Glasögonen på de sista bilderna är svarta med lite rött i på sidorna. Sen så är det andra bågar på båda två ju.

2009-10-25 @ 13:35:12
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Tack så mycket tjejen :)

2009-10-26 @ 10:17:28
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0