Allum/Ullared/Freeport/Ica + bilder

tjaba tjena hallå!
ja ni har väl bliit vana nu med att jag inte skriver på några dagar hehe.. men ja det händer ju inte så värst mycket..

i fredes åkte vi till allum och tittade lite, köpte en till lång-h&m tröja fast i svart har redan en i vit till mig + ett långt linne, hmm vad köpte vi mer? hmm kommer inte på ?!

I lördes åkte vi härifrån vid 9-10 på morgonen till Ullared men ja när vi kom fram så var det tjockfullt med folk och låååång kö plus att det spö regnade så det var bara till att köra hem igen =/ suck* jag som verkligen sett fram emot att gå där inne men men,, fick iaf med mig ett par höga (till knäna) "uggs" och ett par morgontofflor.

Men jaa vi åkte ju inte direkt hem vi körde in om Freeport :) där hittade jag ett par lacost skor för 199:- skit fina men i storlek 35 ?! Och de passar mig :/ tycker det är konstigt men men glad är jag :) hittade även så underbart mysiga påslakansett där det står "Världens bästa mamma" och "världens bästa pappa" på Danne's :) så det inhandlades ;) och Liam fick ett par nike skor + strumpor av sin farmor :), danne hittade också ett par skor också lacost och ett par byxor,, jaa det var väl typ det och en del leksaker till Liam.

Efter freeport så åkte jag hem och Danne följde med mamma hem så jag tog det bara lungt med Liam och mös.

Igår söndag sov Liam typ hela dagen så jag hade verkligen MASSOR utav egentid och det var super skönt ingen Danne och ingen Liam bara jag och tv'n HAHAHA absolut inte för att jag inte tycker om att va med Danne och Liam inte alls för det älskar jag men jag har inte varit helt ensam på jaa snart 11 månader så det var skönt :)

Det var ju "Brook knows best"-maraton på Mtv så det såg jag på och satt o grät hehe det var så sorligt.. =) hehe*

Hmm jaa idag då så vakna man halv 8 (Y) WIHO KUL eller ja det var inte jag det var Liam såklart som vaknade så man fick ju snällt gå upp med honom. Men han är lika hängig idag väldigt trött :7 hmm tror det beror på vädret för vi alla här hemma är väldigt påverkade utav vädret här hemma det är ju såå tråkigt man kan ju inte göra så mycket.. Hoppas det blir fint imorgon så vi kan gå ut imorgon.

Sedan på onsdag åker jag och Liam till Malmö. Och min älskade pappa fyller också år på Onsdag och sedan å torsdag är det min lillasyster Amanda som fyller år sedan på Söndagen den 1a fyller min morfar år haha oj oj massa födelsedagar hmm som sagt oktober månad är full....

hmm jaa nej nu orkar jag inte sitta här mer måste ner också och handla.. men we maybe hörs innan jag åker ner till malmö?!
Ni där ute får ha det underbart. Så hörs vi snart ;)

Liam i sin "lekhörna"

Mitt lilla underbara hjärta lite yrvaken ♥

Jag med mössa ^^ *bad hair day
^
Liam i kundvagnen när vi storhandlade

ÅÅh massa kul i kylen och pilla på

Nya sovställningen, precis som mamma

Mamma och son ♥♥

Ser man alla min atänder nu mamma ? =)

Underbara lilla barn ♥ tittar på tv

Hjärtat på bussen

Visst är han underbart söt när han sover?!

Som sagt älskar när hjärtat sover han är ju sååå söööt <3

Sitter och tittar på barnprogram

Bustime

Pappa kan va rolig han med

hihi ♥

Hallå vart tog ni vägen?

The whole family♥

♥ Kärlek ♥

Snutte

Hahaha Bästa bilden

In med tungan :p

Cindy ligger under bordet och tittar på tv i smyg ♥


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0