Grattis lillasyster/moster Amanda

Idag fyller min älskade lillasyster/moster Amanda år hela 7 år herregud fattar verkligen inte vart tiden har sprungit iväg :/
Minns det som igår då hon kom min lilla prinsessa ♥


Japp som ni vet så är jag i Malmö nu,, kom igår och det är såå mysigt här hos mamma. Nu är mamma och jobbar och sedan när hon kommer hem så ska vi ha kalas för Amanda så då kommer släkten. Sen ikväll blir det väl lite mys. Får se hur mycket jag orkar somnade inte förräns halv 4-4 inatt satt och pratade med Micke och sedan när man väl gick och la sig då vaknade ju Liam såklart och ville äta och sedan har han sovit oroligt sedan dess så han har vaknar varje gång jag lagt ner honom i hans säng så man är ju en anning trött. Plus att man gick upp vid halv 8 och gratta Amanda. hmm nej nu måste jag tyvär sluta. Ska åka en sväng till Ekohallen.
Hoppas ni där ute också får en bra dag. Puss o kram på er


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0